کد خبر : 51869
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 20:07

تقاطع محور خوانسارک با کمربندی پیربکران ایمن می‌شود

تقاطع محور خوانسارک با کمربندی پیربکران ایمن می‌شود
معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با احداث ۲ دستگاه پل در قسمتی از کمربندی شهر پیربکران که نقطه اتصال محور قدیم کمربندی با محور خوانسارک به پیربکران است احتمال وقوع حوادث منجر به خسارت مالی و جانی مربوط به تصادفات رخ به رخ را به صفر می‌رساند

به گزارش نیوز فلاورجان
بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت احداث کمربندی پیربکران اظهار کرد: عملیات عمرانی این پروژه ادامه کمربندی از سمت مبارکه بوده، طول کمربندی پیربکران ۲ هزار و ۵۵۰ متر و عرض آن ۲۰ متر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات راهسازی ۸۰۰ متر از مسیر انجام شده و آماده اجرای روکش آسفالت است، گفت: قسمتی از مسیر پروژه به طول ۲۵۰ متر که در محل ترانشه واقع شده ۹۰ درصد عملیات ترانشه برداری آن انجام شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: معارضین پروژه رفع شده و براساس برآورد به عمل آمده مطابق با فهرست بهای سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبار لازم، مناقصه برگزار و پیمانکار انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه دیگری تحت عنوان تکمیل عملیات عمرانی تقاطع محور خوانسارک با کمربندی پیربکران (احداث جاده دسترسی پل خوانسارک به پیربکران (در دست اجرا است، گفت: احداث دو دستگاه پل با دهانه ۵ متری و ۸ متری واقع در قسمتی از کمربندی شهر پیربکران از توابع شهرستان فلاورجان تنها بخشی از پازل بزرگ کمربندی پیربکران بوده که نقطه اتصال محور قدیم کمربندی با محور خوانسارک به پیربکران است.

شاهسوندی افزود: در واقع با احداث این ۲ دستگاه پل، ترافیک در حال تردد در این محور به صورت مجزا برقرار خواهد شد و احتمال وقوع حوادث منجر به خسارت مالی و جانی مربوط به تصادفات رخ به رخ به صفر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی معارضین پروژه از قبیل دیوار باغ شهرداری پیربکران و درختان کاج و فیبر نوری مخابرات و… طی جلسات متعدد با شهرداری پیربکران و سازمان‌های مربوطه تا حدودی انجام شده و پروژه در صورت تأمین اعتبار تا انتهای سال ۱۴۰۲ در جهت برقراری ترافیک عبوری از محور مبارکه به پیربکران تکمیل می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc