کد خبر : 51879
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 14:06

کنگره ملی سردارشهیدمحمدرضاابراهیمی شهیدشاخص پیشکسوت کشور برگزار می‌شود

کنگره ملی سردارشهیدمحمدرضاابراهیمی شهیدشاخص پیشکسوت کشور  برگزار می‌شود
هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شهرستان فلاورجان میزبان کنگره ملی سردارشهیدمحمدرضاابراهیمی شهیدشاخص پیشکسوت کشور شهید خواهد بود.

به گزارش نیوز فلاورجان کنگره ملی سردارشهیدمحمدرضاابراهیمی شهیدشاخص پیشکسوت کشور واز  شهدای مدافع حرم شهرستان فلاورجان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی روزچهارشنبه سیزدهم دیماه ساعت ۹صبح ، در اردوگاه شهیدبهشتی شهرابریشم فلاورجان برگزار می‌شود

 

سردار شهید حاج محمدرضا ابراهیمی درتاریخ ۴۴/۶/۹ متولد شد وی  از فرماندهان و جانبازان پر افتخار دفاع مقدس بود که حین مبارزه با مزدوران استکبار جهانی  در تاریخ۹۴/۸/۲۴  در شهرک العیس حلب سوریه شهد شیرین شهادت نوشید و به یاران شهیدش پیوست . از مسئولیت های شهید در دوران دفاع می توان به فرماندهی گردان زرهی ۲۸ صفر اشاره نمود .مزار شهید گرانقدر در  گلستان شهدای یزدآباد شهر ابریشم قرار دارد 

پیشکسوت بسیجی شهید محمدرضا ابراهیمی یزدآبادی شهید شاخص سال ۱۴۰۲سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت معرفی شد.

 

وصیت نام سردارشهیدمحمدرضاابراهیمی شهیدشاخص پیشکسوت کشور

بسم الله الرحمن الرحیم

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عندربهم یرزقون

اینجانب محمدرضا ابراهیمی فرزند حسن … شهادت می دهم به یگانگی خداوند متعال و شهادت می دهم که حضرت محمد (ص) پیامبر و فرستاده اوست و حضرت زهرا(س) فرزند او و مادر یازده امام بر حق و همسر امیرالمومنین و در کل شهادت می دهم که این چهارده نور مقدس را خداوند برای هدایت و راهنمای امت خلق کرد و خدا را شاکرم که به من آگاهی داد که خود را در صف مبارزان و مجاهدان در راه دفاع از دین اسلام قرار بدهم و خود را تابع دستورات حضرات معصومین قرار بدهم و بتوان در این برهه از زمان که اسلام عزیز در معرض خطر کفار مسلمان نما قرار گرفته ، خود را در صف مبارزان قرار دهم . هرچند که من رو سیاه کجا و صف مبارزان و دفاع از اسلام عزیز کجا؟!

من به عنوان سرباز کوچک ولایت ، وظیفه خود می دانم هرچند قدم کوچک در این راه بردارم و از حریم ائمه دفاع کنم و ننشینم برای تکه نانی، به اسلام و انقلاب و راه امام عزیز که غیر از سعادت و خوش بینی برای مردم چیزی نمی خواست، نق بزنم. بنده برای آمدن در صف مبارزان سوریه نه کسی به من تحمیل کرده بود و نه از من خواسته شده بود . من مدت ها بود که دنبال آمدن برای مبارزه بودم و خداوند بر من منت نهاد و مرا پذیرفت که در این جبهه قرار گیرم. از فرزندانم می خواهم که در هر کجا که خدمت می کنن. چه در منزل و چه در خدمت به مردم فقط برای خدا کار کنند نه برای دیده شدن . که اگر خدا ببیند همه می بینند و اگر خدا نبیند هیچ کس نمی بیند.

از خانواده ام می خواهم اگر خداون توفیق شهادت به من داد برای من ناراحت نباشند. که من اگر در جنگ شهید نشدم خیلی ناراحت بودم که چرا از صف شهدا جا ماندم و ناراحت حال خود بودم. عزیزانم مرا حلال کنید که اگر شما را اذیت کردم که کرده ام. و از همه دوستان می خواهم که مرا حلال کنید . اگر به کسی اذیتی کرده ام مرا حلال کند که من در پیشگاه خداوند دستم خالیست. اگر من شهید شدم من را در گلستان شهدای یزدآباد در کنار دیگر همرزمانم به خاک بسپارید.

به امید موفقیت اسلام عزیز

محمدرضا ابراهیمی ۳/۷/۹۴ ساعت ۶ صبح فرودگاه دمشق

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc