کد خبر : 51892
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 14:18

۹ دی‌ماه روزی است که ملت ایران ثابت کردند بصیر، فهیم، بیدار و هوشیار هستند.

۹ دی‌ماه روزی است که ملت ایران ثابت کردند بصیر، فهیم، بیدار و هوشیار هستند.

به گزارش نیوز فلاورجان گردهمایی شوراهای اسلامی بخش مرکزی و قهدریجان و جلسه اقشاری انتخابات به صورت همزمان به ریاست مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. فرماندار فلاورجان در این جلسه گفت: در حوادث و اغتشاشاتی که در سال ۸۸ در انتخابات ریاست جمهوری پیش آمد خسارت زیادی به کشور

به گزارش نیوز فلاورجان گردهمایی شوراهای اسلامی بخش مرکزی و قهدریجان و جلسه اقشاری انتخابات به صورت همزمان به ریاست مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار فلاورجان در این جلسه گفت: در حوادث و اغتشاشاتی که در سال ۸۸ در انتخابات ریاست جمهوری پیش آمد خسارت زیادی به کشور وارد نمودند. وی بیان کرد: روز ۹ دی‌ روزی است که ملت ایران ثابت کرد بصیر، فهیم، بیدار و هوشیار است و با حضور شور حسینی در صحنه ، فتنه‌ها را شکست و قدرت ملت را به نمایش گذاشتند.

ایشان افزود: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور پرشور، هوشیارانه و متقدرانه خود در مراسمات مذهبی و ملی در کشور نشان دادند که همچنان پشتیبان انقلاب و آرمان‌های آن هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با انتخابات اظهار داشت: امروز هم شاهد توطئه تحریم انتخابات وایجاد نا امیدی از سوی دشمن هستیم و مردم ما نیز مانند گذشته سیلی محکمی به دشمن خواهند نواخت و وظیفه همه ما برگزاری انتخابات است و در این راستا تمام توان خود را برای این مهم بکار خواهیم بست.

وی با اشاره به روز۱۳ دی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: پیشرفت مقاومت و طوفان الاقصی نتیجه میدان‌داری سردار سلیمانی است؛ آن بزرگوار نه تنها در عرصه نبرد بلکه در عرصه ولایتمداری و مقاومت هم مرد میدان بود.

مهدی نادری بیان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی شهیدی بود که با فداکاری ،ایثار و از جان گذشتگی با تفکر داعشی مبارزه کرد و همه مسوئلان باید همواره با داشتن تفکر حاج قاسم به مردم خدمت کنند و نگذارند دشمنان اسلام با تفکر داعش به کشور صدمه بزنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc