کد خبر : 51913
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1402 - 21:11

همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش پیربکران برگزار شد.

همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش پیربکران برگزار شد.

به گزارش نیوز فلاورجان صبح امروز ۱۲ دی، همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش پیربکران به ریاست مهندس مهدی نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان در بخشداری پیربکران برگزار شد. در این جلسه ابتدا بخشدار پبربکران به بیان معرفی بخش پیربکران و توضیحاتی در مورد روستاها پرداختند و سپس اعضای شوراها به بیان مشکلات روستاها از جمله عدم

به گزارش نیوز فلاورجان صبح امروز ۱۲ دی، همایش شوراهای اسلامی روستاهای بخش پیربکران به ریاست مهندس مهدی نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان در بخشداری پیربکران برگزار شد.

در این جلسه ابتدا بخشدار پبربکران به بیان معرفی بخش پیربکران و توضیحاتی در مورد روستاها پرداختند و سپس اعضای شوراها به بیان مشکلات روستاها از جمله عدم مشخص نبودن حریم بعضی از روستاها، مشکلات شهروندان با ادارات خدماتی، نبود آب برای کشاورزی ، تغییر کاربری زمین های کشاورزی، آلایندگی کارخانجات و صنایع موجود در بخش و… پرداختند.

در ادامه جلسه مهندس نادری باتبریک میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و مادر و گرامی‌داشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شرکت در این مراسمات از وظایف مسئولین است و این امر نشان از مردمی بودن دولت میدهد.

مهدی نادری در این همایش باتوجه به اینکه ریشه اکثر مشکلات جامعه در مشکلات اقتصادی است گفت: تحریم های ظالمانه اسکتبار جهانی علیه کشور باعث بوجود امدن مشکلات زیادی برای مردم شده است و تعامل و اتحاد بین اعضای شورا و دهیار دراین کارزار ،کارآمد است و با همدلی می‌توان بسیاری از مشکلات را در روستاها حل کرد.

نماینده عالی دولت در تشریح اهداف دولت و مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته توسط دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر بیان داشت: شوراهای اسلامی و دهیاران اولین حلقه از زنجیره خدمات رسانی و ارتباط بین دولت و مردم در روستاها هستند.

مهندس نادری گفت: خدمات و امکاناتی که امروزه در سطح روستا دیده میشود دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بواسطه دولت و زیر مجموعه های آن ایجاد و به مردم ارائه گردیده است.

فرماندار فلاورجان تشریح کرد: سفر استاندار محترم به شهرستان باعث ایجاد برکاتی در شهرستان شده است که کاملا مشهود است و معاونین ایشان همواره به دنبال پیگیری، بررسی، اجرا و ابلاغ هرچه زودتر مصوبات به شهرستان هستند

وی ضمن تاکید بر توجه شوراهای اسلامی و دهیاران به منویات مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات، نقش آنان در تحقق کلید واژه رسام که بیانگر رقابت، سلامت ، امنیت و مشارکت حداکثری بعنوان چهار راهبرد انتخاباتی درسطح روستا اثربخش و تاثیرگذار دانست.

مهندس مهدی نادری در پایان اظهار کرد : تمام درخواست‌ها و مطالباتی که شما عزیزان مطرح نمودید با همدلی و همیاری و همکاری ، قابل حل است و برای برطرف کردن مشکلات مردم باید مسئولین با همدل باشند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc