کد خبر : 51941
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 دی 1402 - 8:43

همایش طلاب و روحانیون شهرستان فلاورجان برگزار شد.

همایش طلاب و روحانیون شهرستان فلاورجان برگزار شد.

به گزارش نیوز فلاورجان ، شامگاه ۱۳ دی، جلسه طلاب و روحانیون شهرستان فلاورجان با حضور مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان و جمعی از طلاب، روحانیون و معتمدین شهر به مناسبت میلاد حضرت زهرا و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه شهرستان فلاورجان برگزار شد. دراین جلسه مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان با

به گزارش نیوز فلاورجان ، شامگاه ۱۳ دی، جلسه طلاب و روحانیون شهرستان فلاورجان با حضور مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان و جمعی از طلاب، روحانیون و معتمدین شهر به مناسبت میلاد حضرت زهرا و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در حوزه علمیه شهرستان فلاورجان برگزار شد.

دراین جلسه مهندس نادری سرپرست فرمانداری فلاورجان با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: خون پاک انسان هایی بی سلاح و آزاده و شهروندانی بیگناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آنها ساخت، اما همه ملت ایران را در غم و اندوه فرو برد و این مصیبت بزرگ را به خانواده های محترم شهدا، ملت عظیم الشان ایران و همه آزادگان جهان تسلیت گفت.

سرپرست فرمانداری فلاورجان ضمن تأکید بر حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب خاطر نشان کرد: قطعاً یکی از بزنگاه‌های مهم حفظ و صیانت از نظام و سرنوشت کشور، انتخابات است که جامعه روحانیون نیز نقشی اساسی و پر رنگ در آن ایفا می‌کنند.

وی در بحث انتخابات پیش رو ادامه داد: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم خواهد بود

مهندس نادری با بیان اینکه مردم دیگر از کسی شعار نمی پذیرند، اظهار داشت: در سالهای قبل در اجرای بسیاری از پروژه ها ترک فعلهایی توسط مسئولان وقت صورت گرفته اما در حال حاضر وضعیت قابل قبولی در شهرستان حاکم است و تلاش می کنیم تا با حفظ آرامش شهرستان، رضایت عمومی را نیز ارتقاء دهیم.

مهدی نادری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح و پیگیری های پروژه های عمرانی صورت گرفته در شهرستان فلاورجان اشاره کرد و گفت: بسیاری از پروژه های زیرساختی شهرستان که در چند سال اخیر با مشکل مواجه بوده و یا به نوعی متوقف شده بودند با پشتکار و تلاش مجموعه اداری شهرستان و حمایت های خوب مسؤلین استانی در وضعیت مطلوبی قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc