کد خبر : 51989
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 13:53

دفتر مشاوره شغلی درشهر بهاران افتتاح شد

دفتر مشاوره شغلی درشهر بهاران افتتاح شد

به گزارش نیوز فلاورجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در آئین افتتاح این کاریابی گفت: کاریابی‌ها باید در مسیر آینده‌پژوهی، اقدام به تحلیل بازار کار و هدایت بازار کار در مسیر شغل‌‎های مورد نیاز جامعه بپردازند. کاریابی‌ها باید در مسیر آینده‌پژوهی، اقدام به تحلیل بازار کار و هدایت بازار کار در مسیر

به گزارش نیوز فلاورجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در آئین افتتاح این کاریابی گفت: کاریابی‌ها باید در مسیر آینده‌پژوهی، اقدام به تحلیل بازار کار و هدایت بازار کار در مسیر شغل‌‎های مورد نیاز جامعه بپردازند.

کاریابی‌ها باید در مسیر آینده‌پژوهی، اقدام به تحلیل بازار کار و هدایت بازار کار در مسیر شغل‌‎های مورد نیاز جامعه بپردازند.

میثم مداحی به تغییرات بازار کار اشاره کرد و افزود: در دانشگاه‌هایی مثل جامع علمی کاربردی هدف باید تربیت نیروی ماهر باشد و دانش‌افزایی باید در راستای مهارت‌افزایی باشد.

در این مراسم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت: کاریابی می‌تواند در پایین آوردن درصد بیکاری قشر تحصیل کرده شهرستان موثر واقع شود.

شایان ذکر است افتتاح شصت و پنجمین دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی در شهر بهاران به عنوان کاریابی تخصصی در رشته‌های فنی مهندسی به منظور افزایش بکارگماری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و کاهش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی انجام شد.

ثبت اطلاعات کارجویان و کارفرمایان و فرصت‌های شغلی موجود در شهرستان به منظور تسهیل در فرآیند بکارگماری از دیگر اهداف افتتاح این کاریابی در این دانشگاه می‌باشد.

در این مراسم سیدمهدی قائم مقامی مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان،سید محمدحسین مصطفوی رئیس اداره اشتغال و هدایت نیروی کار، مالکی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، روسای ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی شهرستان فلاورجان و تشکلات کارگری و کارفرمایی استان اصفهان حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc