کد خبر : 52027
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 - 13:26

بازدید سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی از کلینک گیاه پزشکی و هایپر کشاورزی اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی فلاورجان

بازدید سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی از کلینک گیاه پزشکی و هایپر کشاورزی اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی فلاورجان

به گزارش نیوز فلاورجان دکتر فصاحت مدیر عامل و رییس سازمان مرکزی در ادامه سفر خود، از کلینک گیاه پزشکی و هایپر کشاورزی اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان فلاورجان بازدید کردند. اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان فلاورجان دارای زمینی به مساحت ۷۷۴۵متر مربع و ۳ انبار با ظرفیت قابل توجه می باشد و در حال

به گزارش نیوز فلاورجان دکتر فصاحت مدیر عامل و رییس سازمان مرکزی در ادامه سفر خود، از کلینک گیاه پزشکی و هایپر کشاورزی اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان فلاورجان بازدید کردند.

اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی شهرستان فلاورجان دارای زمینی به مساحت ۷۷۴۵متر مربع و ۳ انبار با ظرفیت قابل توجه می باشد و در حال حاضر با تجهیز و راه اندازی کلینک و داروخانه گیاه پزشکی در جهت تشخیص آفات و بیماری ها و استفاده از روش های کاهش سموم (IPM)، غرفه‌های ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات آبیاری تحت فشار و نهاده های کشاورزی با برند تروفا، تامین نهادهای کشاورزی با کیفیت و قیمت مناسب، انجام کشتهای قرار دادی، حمایت و ارایه خدمات فنی و مشاوره ای تخصصی رایگان، استفاده از سامانه هوشمندCRM (دسترسی به اطلاعات کامل۱۲۵۰۰ نفر از کشاورزان در سامانه مذکور) به اعضای خود خدمات لازم را ارائه می نماید.

این اتحادیه همچنین در زمینه تامین مایحتاج معیشتی اعضای خود در حال راه اندازی روستابازار می باشد و از هم اکنون ضمن تعامل با سایر ادارات شهرستان، ۱۰۰ درصد اقلام اساسی تنظیم بازار شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج، شکر و تخم مرغ و سایر کالاهای مورد نیاز در شهر و روستاهای تابعه را تامین و عرضه می نماید.

در این مکان تاکنون حدود ۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ثابت، ۶ میلیارد تومان سرمایه در گردش با ۱۴ نفر اشتغالزایی مستقیم و خدمت رسانی به ۳۰ هزار نفر اعضای شبکه تعاون روستایی شهرستان فلاورجان انجام شده است.

روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc