کد خبر : 52032
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1402 - 13:30

اجرای ۱۰۰ درصدی برنامه ایجاد ذخایر احتیاطی سیب زمینی و پیاز در استان اصفهان

اجرای ۱۰۰ درصدی برنامه ایجاد ذخایر احتیاطی سیب زمینی و پیاز در استان اصفهان

به گزارش نیوز فلاورجان دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در اولین سفر خود به استان ها از استان اصفهان بازدید کردند. انبار سرد قهدریجان و اتحادیه تعاون روستایی شهرستان فلاورجان از جمله مکان های مورد بازدید ایشان به اتفاق مدیر تعاون روستایی استان اصفهان و معاونین ایشان بود. تاکنون ۱۰۰ درصد برنامه

به گزارش نیوز فلاورجان دکتر فصاحت سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در اولین سفر خود به استان ها از استان اصفهان بازدید کردند.

انبار سرد قهدریجان و اتحادیه تعاون روستایی شهرستان فلاورجان از جمله مکان های مورد بازدید ایشان به اتفاق مدیر تعاون روستایی استان اصفهان و معاونین ایشان بود.

تاکنون ۱۰۰ درصد برنامه مصوب کارگروه ملّی جهت ذخیره سازی پیاز به مقدار ۱۸۰۰۰ تن و ۱۰۰ درصد از برنامه مصوب ذخیره سازی سیب زمینی (سهمیه استان اصفهان) به مقدار ۳۰۰۰ تن را اجرائی نموده است.

مدیر تعاون روستایی استان اصفهان در این بازدید چگونگی اجرای این طرح را تشریح و ایشان را در جریان روند اجرائی و مسائل و مشکلات طرح قرار دادند.

محسن حاج عابدی افزود: با همکاری و تعامل بانک کشاورزی استان، تعداد ۱۱۲ پرونده ذخیره سازان پیاز و ۲۸ پرونده ذخیره سازان سیب زمینی در بانک کشاورزی در دست بررسی و اقدام جهت پرداخت تسهیلات ترجیحی یارانه دار می باشد.

گفتنی است این انبار یکی از مکان های مورد استفاده در اجرای طرح ذخیره سازی احتیاطی محصولات پیاز و سیب زمینی در استان اصفهان می باشد.

همچنین در این بازدید دکتر فصاحت با تعدادی از کشاورزان پیازکار و ذخیره سازان این محصول گفتگو و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc