کد خبر : 52060
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 16:07

برگزاری مراسم اعتکاف در ۲۷ مسجدشهرستان فلاورجان

برگزاری مراسم اعتکاف در ۲۷ مسجدشهرستان فلاورجان
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان از برگزاری مراسم اعتکاف در 27 مسجد این شهرستان خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان حجت‌الاسلام  محمدی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف در ۲۷  مسجد این شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد: نزدیک  به ۲۸۰۰  نفر در شهرستان فلاورجان  معتکف شدند.

وی گفت: از مجموع ۲۸۰۰نفر از شرکت کنندگان  در اعتکاف ۲۲۰۰ نفر بانوان و مابقی برادران هستند که به مدت سه روز در مساجد شهرستان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان  فلاورجان با اشاره به این که معتکفین از گروه های سنی مختلف بودند، ابراز کرد:حضور  جوانان و نوجوانان  دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در این مراسم معنوی پررنگ بوده است.و۸۰ درصد این افراد را جوانان و دانش آموزان دختر و پسر تشکیل می‌دهند که کنار سایر افراد شرکت کنندگان جز معتکفان هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان افزود: اقامه نمازهای جماعت، جلسات سخنرانی تربیتی معرفتی و اجتماعی و پرسش و پاسخ، محافل انس با قرآن کریم و حلقه های معرفتی، ادعیه خوانی و جلسات مشاوره دینی با حضور روحانیون و مبلغان اعزامی از تبلیغات اسلامی فلا ورجان از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام اعتکاف است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc