کد خبر : 52096
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1402 - 22:31

اراذل و اوباش مسلح در فلاورجان دستگیر شدند

اراذل و اوباش مسلح در فلاورجان دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان جزئیات دستگیری 11 نفر از اراذل و اوباش مسلح در عملیات ضربتی سازمان اطلاعات پلیس استان در شهرستان فلاورجان را تشریح کرد.

به گزارش نیوز فلاورجان سردار محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش به دلیل برخی اختلافات قبلی قصد ایجاد درگیری در یکی از محله‌های حاشیه شهرستان فلاورجان را دارند که موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و بررسی‌های همه جانبه اطلاعاتی مامورن پلیس مشخص شد این افراد با تهیه انواع سلاح‌های سرد و جنگی قصد ایجاد درگیری دسته جمعی و برهم زدن نظم عمومی را دارند.

هاشمی‌فر تصریح کرد: سرانجام با توجه به حساسیت موضوع و احتمال وقوع هرگونه درگیری و با شناسایی محل حضور متهمان، ۱۱ نفر از اراذل و اوباش حاضر در محل در عملیات ضربتی و ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات پلیس استان با همکاری ماموران پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در بازرسی ماموران از محل مورد نظر ۴ قبضه اسلحه جنگی، ۲ قبضه اسلحه شکاری، ۱۷۶ عدد فشنگ، انواع سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد.

وی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است، به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی برای رسیدن به اهداف شوم خود امنیت شهروندان را خدشه دار کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc