کد خبر : 52260
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 16:18

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فلاورجان برگزار شد

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان فلاورجان برگزار شد

به گزارش نیوز فلاورجان صبح امروز ۶ اسفند، با توجه به شرایط آب و هوایی جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان فلاورجان به ریاست مهندس نادری فرماندار فلاورجان و با حضور بخشداران، شهرداران و سایر اعضای ستاد در دفتر فرماندار برگزار شد. فرماندار فلاورجان در این جلسه نسبت به رفع

به گزارش نیوز فلاورجان صبح امروز ۶ اسفند، با توجه به شرایط آب و هوایی جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان فلاورجان به ریاست مهندس نادری فرماندار فلاورجان و با حضور بخشداران، شهرداران و سایر اعضای ستاد در دفتر فرماندار برگزار شد.

فرماندار فلاورجان در این جلسه نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی برق ، رفع قطعی تلفن ، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر ،امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی ،هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان باید با یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشند تا در هنگام بروز حوادث بتوانند در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نمایند.

مهدی نادری در ادامه از اعضای ستاد خواست با بررسی کارشناسی وفنی نقاط حادثه خیز و آسیب پذیر را شناسایی و قبل از وقوع حوادث احتمالی اقدامات عملی خود را انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc