کد خبر : 52400
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 8:57

پیام تقدیر فرماندار فلاورجان به مناسبت حضور مردم شهرستان فلاورجان در انتخابات ۱۱ اسفند

پیام تقدیر فرماندار فلاورجان به مناسبت حضور مردم شهرستان فلاورجان در انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش نیوز فلاورجان ، مهدی نادری فرماندار فلاورجان، طی پیامی حضور حماسی و شکوهمند ملت شریف ایران را در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به محضر امام زمان(عج) ومقام معظم رهبری وملت عزیز ایران تبریک گفت. متن پیام بشرح زیر می باشد: بسمه تعالی مردم حماسه

به گزارش نیوز فلاورجان ، مهدی نادری فرماندار فلاورجان، طی پیامی حضور حماسی و شکوهمند ملت شریف ایران را در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را به محضر امام زمان(عج) ومقام معظم رهبری وملت عزیز ایران تبریک گفت.
متن پیام بشرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
مردم حماسه ساز و ولایتمدار فلاورجان ، حضور آگاهانه و پر شور شما در پای صندوق های رای که از ساعات اولیه رای گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز به جای گذاشت. تصاویری از احساس مسئولیت و دشمن شناسی برای دوستان و در مقابل یاس و ناامیدی برای دشمنانی که تمام دسیسه ها و توطئه هایشان را برای عدم حضور مردم به کار گرفتند ولی با حضور موثر شما این نقشه ها نقش بر آب شد.

بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملی و صحنه تبلور عینی جمهوریت نظام اسلامی است و این حضور گسترده و معنا‌دار باعث افزایش اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه روابط بین‌الملل و ارتقاء جایگاه امنیت ملی و تسریع در رشد و شکوفایی و توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.

اینجانب به عنوان خدمتگذار شما مردم مومن و انقلابی در فلاورجان برخود لازم می‌دانم ضمن تشکر ویژه از تمامی پرسنل فرمانداری و ادارات تابعه، شهرداری ها و ادارات شهرستان، همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی، اعضای شورای تأمین شهرستان، نیروهای نظامی، انتظامی ،امنیتی و قضایی که در برقراری نظم،امنیت آرامش تلاش های فراوانی داشتند قدردانی نموده و از مشارکت و حضور حماسی شما مردم فهیم و مومن و انقلابی شهرها و روستاهای شهرستان فلاورجان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و نیروهای تدارکاتی که با زحمت های شبانه روزی و چند ماهه خود انتخاباتی سالم، قانونمند، با نشاط را در سطح شهرستان فلاورجان رقم زدند صمیمانه تشکر نمایم.

مهدی نادری
فرماندار فلاورجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc