کد خبر : 52418
تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 18:12

پیام تشکر رمضان رحیمی منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان فلاورجان

پیام تشکر رمضان رحیمی منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان فلاورجان
انشالله بنده همان طور که وعده داده ام با راه اندازی تشکیلات نمایندگی و استفاده از رمضان رحیمی:تمامی ظرفیت نخبگان و متخصص منطقه، افق روشنی را برای تعالی استان پهناور اصفهان ، شهرستان فلاورجان و ارتقاء نظام قانون گذاری کشور به وجود خواهیم آورد.

درپیام رمضان رحیمی نماینده منتخب مردم شریف شهرستان فلاورجان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که یک نسخه از آن در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است امده است

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا جَعَلَهُ اللّهُ إِلاَّ بُشْرَى وَلِتَطْمَئِنَّ بِهِ قُلُوبُکُمْ وَمَا النَّصْرُ إِلاَّ مِنْ عِندِ اللّهِ إِنَّ اللّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ

مردم غیور و دلاور شهرستان فلاورجان، دیار شهیدان خط شکن و زحمت کشان عرصه تولید کشور، به شکرانه جهاد بزرگ حضور شما در صحنه دفاع از ارزش های اسلامی ، ملی و انقلابی باید جبهه ستایش به درگاه الهی سایید.
به اذن الهی با برگزاری انتخاباتی پرشور ، بار دیگر اراده مردم ایران اسلامی بر تمام بدخواهان غلبه و فصل نوینی بر تارک این مرز و بوم رقم خورد.
هم شهرستانی های عزیزم با مشارکت شورانگیز و رأی به سلایق مختلفی که در این رقابت حضور داشتند صحنه زیبایی از یگانگی و وحدت ملی را به تصویر کشیدند.
مردم نجیب شهرستان فلاورجان رای به تغییر در رویکرد و روش حاکم بر کرسی نمایندگی شهرستان فلاورجان دادند و بار امانت مسئولیت نمایندگی خود را به این حقیر واگذار نمودند.
انشالله بنده همان طور که وعده داده ام با راه اندازی تشکیلات نمایندگی و استفاده از تمامی ظرفیت نخبگان و متخصص منطقه، افق روشنی را برای تعالی استان پهناور اصفهان ، شهرستان فلاورجان و ارتقاء نظام قانون گذاری کشور به وجود خواهیم آورد.
جا دارد به نوبه خود از حمایت های دلسوزانه و برادرانه جناب آقای مصطفی هادیزاده و تمامی عزیزانمان در جبهه مردمی تحول خواه شهرستان فلاورجان کمال تشکر و امتنان خود را اعلام نمایم.
در پایان از زحمات نمایندگان ادوار گذشته به ویژه حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی تشکر نموده و قدردان حضور تمام نامزدهای محترم و تلاش آنها جهت پرشور شدن رقابت های انتخاباتی هستم.

با آرزوی توفیقات روزافزون
رمضان رحیمی
۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc