کد خبر : 53068
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 21:41

جلسه ستاد غدیر شهرستان فلاورجان برگزار شد

جلسه ستاد غدیر شهرستان فلاورجان برگزار شد
فرماندار شهرستان فلاورجان:مسئولین باید سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران، فقرا، ایتام را در دستور کار خود در دهه امامت قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان در امروز ۱۶ خرداد، جلسه ستاد غدیر شهرستان فلاورجان به ریاست مهدی نادری فرماندار فلاورجان و باحضور سایر اعضاء ستاد در خیریه و موکب حضرت ابوالفضل شهر فلاورجان برگزار شد.

فرماندار فلاورجان در این جلسه اظهار کرد ؛فعالیتهای ستاد غدیر ارزشمند بوده و تشکیل این مجموعه کار با اهمیتی است که ترویج مسائل مذهبی با محوریت نقش ولایت و زنده نگه داشتن آن در ابعاد مختلف جامعه از وظایف این ستاد می باشد .

وی در ادامه بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ غدیر تاکید کرد و افزود ؛می توان با الگو برداری از خط و مش فرهنگ غدیر در مقابل دشمنان اسلام و استکبار جهانی، بخصوص رژیم کودکش صهیونیستی ایستادگی کرد.

ایشان اظهار کرد: مسئولین باید سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران، فقرا، ایتام را در دستور کار خود در دهه امامت قرار دهند.

فضاسازی و آذین‌بندی مناسب با استفاده از نشان‌های دهه ولایت، کاروان شادی، شب شعر، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، ساخت و پخش نماهنگ‌های مختلف در موضوع ولایت، اجرای سرود خیابانی و طرح اطعام غدیر از جمله پیشنهادات در این نشست بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc