کد خبر : 568
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 16:42

نشست فرماندار فلاورجان با بخشداران و شهرداران شهرستان

نشست فرماندار فلاورجان با بخشداران و شهرداران شهرستان

نشست فرماندار فلاورجان با بخشداران و شهرداران شهرستان به گزارش فالنا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشستی با بخشداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر ابریشم ضمن قدردانی از همکاری خوب مسئولین شهرستان در برگزاری برنامه های سال ۹۳ بویژه برگزاری آیین نکوداشت روز حماسه و ایثار

نشست فرماندار فلاورجان با بخشداران و شهرداران شهرستان

به گزارش فالنا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشستی با بخشداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر ابریشم ضمن قدردانی از همکاری خوب مسئولین شهرستان در برگزاری برنامه های سال ۹۳ بویژه برگزاری آیین نکوداشت روز حماسه و ایثار شهرستان، خاطرنشان کرد: کنگره شهدا در سطح وسیعتری نقش شهرستان را برجسته خواهد کرد.

فرماندار فلاورجان با اشاره به مطالعات زیست محیطی شهرستان افزود: شهرداری های هشتگانه شهرستان باید پیگیر مطالعات علمی درخصوص آلاینده های صنایع مادر پیرامون شهرستان باشند.

وی یادآور شد: بیشترین پروژه راه و شهرسازی بعد از شهرستان اصفهان متعلق به شهرستان فلاورجان است که امیدواریم مردم در این عرصه نیز از منافع دولت به خوبی برخوردار گردند.

وی همکاری و تعامل بین دستگاه های اجرایی شهرستان را خوب و سازنده دانست و خواستار خدمات رسانی هرچه بهتر و مطلوبتر به مردم شهرستان شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خاطرنشان کرد: مردم کشور ما از جایگاه والا و رفیعی برخوردار هستند و همه مسئولان باید خود را پاسخگوی مردم بدانند.
وی به اهمیت برگزاری کنگره شهدا در سال ۹۵ اشاره کرد و خواستار همکاری شهرداریها در پیشبرد برنامه های مربوط به کنگره شهدای شهرستان شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc