کد خبر : 788
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 - 1:44

یادواره ۲۲۵ شهید قهدریجان شهرستان فلاورجان دیشب برگزار شد.

یادواره ۲۲۵ شهید قهدریجان شهرستان فلاورجان دیشب برگزار شد.

یادواره ۲۲۵ شهید قهدریجان شهرستان فلاورجان دیشب برگزار شد. این یادواره در سالن ورزشی قهدریجان با حضور دو هزار نفر از خانواد ه شهدا و ایثارگران وشهروندان قهدریجانی و مسئولان برگزار شد. نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در این یادوراه با بیان اینکه جهاد اکبر مقابله با جنگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمن است

یادواره ۲۲۵ شهید قهدریجان شهرستان فلاورجان دیشب برگزار شد.

این یادواره در سالن ورزشی قهدریجان با حضور دو هزار نفر از خانواد ه شهدا و ایثارگران وشهروندان قهدریجانی و مسئولان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در این یادوراه با بیان اینکه جهاد اکبر مقابله با جنگ فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمن است گفت:دشمن با ترویج شبکه های فارسی زبان به جنگ با ایران اسلامی آمده است.
آیت الله طباطبایی گفت: دشمن با شکست در حمله نظامی ،تحریم اقتصادی بر روی جنگ فرهنگی متمرکز شده است.
امام جمعه اصفهان جز شهدا بودن و خانواده شهید بودن را توفیق خداوند دانست و گفت: این لطف و عنایتی است که از خداوند به ما هدیه شده است.
عضو خبرگان رهبری وظیفه اصلی ملت ایران را پاسداری از خون شهدا بیان کرد و افزود: شهدا چنان ضربه دستی به دشمن نشان داده اند که دشمنان تا سال ها به فکر جنگ با ایران نمی افتد.
استاندار اصفهان نیز در این آیین با اشاره به ایثارگری های مردم شهر قهدریجان در طول دفاع مقدس گفت: مردم قهدریجان مردمی صبور،شهید پرور و پرتلاش هستند .
آقای زرگر پور با اشاره به اینکه این استان با وجود ۶ درصد جمعیت کشور، ۱۰ درصد شهدا و ۱۱ درصد جانبازان کشور را دارد، افزود: شهدا سرمایه های امروز این استان هستند.
وی جنگ هشت ساله را سند پایداری و استقامت ایران اسلامی دانست که در اذهان ثبت و ضبط شده است و گفت : دنیا را وادار به تعظیم در برابر این استقامت و پایداری نموده است.
فرماندار فلاورجان نیز با بیان اینکه شهر قهدریجان ۱۵ سردار و ۲۱۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است گفت: شهر قهدریجان در بین شهرهای شهرستان بیشترین شهید را تقدیم میهن کرده است.
آقای هدایت افزود: در این شهر ۲۵ خانواده سه شهیدی و دو شهیدی هستند.
شهرستان فلاورجان ۱۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc