کد خبر : 1431
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 آبان 1394 - 3:38

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: بحث محیط زیست موضوعی نیست که بشود مسائل سیاسی را در آن دخیل کرد چرا که با جان مردم سر و کار دارند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: بحث محیط زیست موضوعی نیست که بشود مسائل سیاسی را در آن دخیل کرد چرا که با جان مردم سر و کار دارند.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به دنبال تجمع اعتراض‌آمیز برخی کارکنان سازمان محیط زیست اظهار داشت: محیط زیست در هر کشوری باید از هرگونه گرایش سیاسی مبرا بوده و نباید وابسته به دولت‌ها و گروه‌ها باشد. وی افزود: چرا که اگر بخواهد مورد اعمال نظر گروه‌های سیاسی

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به دنبال تجمع اعتراض‌آمیز برخی کارکنان سازمان محیط زیست اظهار داشت: محیط زیست در هر کشوری باید از هرگونه گرایش سیاسی مبرا بوده و نباید وابسته به دولت‌ها و گروه‌ها باشد.

وی افزود: چرا که اگر بخواهد مورد اعمال نظر گروه‌های سیاسی و حتی دولتی باشد باید نظراتی که مورد نظر آنهاست مطرح شود. برخی موارد نظر افرادی که کارشناسی هم نیست در نظرات کارشناسی کارشناسان ترکیب و اعمال می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه مطرح کرد: بحث محیط زیست موضوعی نیست که بشود اینگونه مسائل سیاسی را در آن دخیل کرد چرا که با جان مردم سر و کار دارند.

موسوی‌لارگانی همچنین خاطرنشان کرد: هنگامی که محیط زیست که یک صنعت مادر است، با اعمال نظرها مشکل آلایندگی را حل کند هر کشوری را با چالش و مشکل روبه‌رو خواهد کرد.

وی در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: در این دوره مسائل سیاسی در بحث محیط زیست بیشتر از مسائل کارشناسی اعمال می‌شود و باعث شده حتی کارشناسان خود محیط زیست نیز اعتراضاتی داشته باشند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: در این چند روز شاهد بودیم برخی محیط‌ جنگل‌های شمال محل انباشت انواع زباله‌ها شده است و آلودگی همچنین شیرابه‌هایی که در جنگل‌ها راه افتاده، آلایندگی و نابودی درختان و جنگل را در بر دارد.

موسوی‌لارگانی در همین رابطه متذکر شد: اگر محیط زیست در این میان احساس مسئولیت نکند همین اعمال نفوذها باعث می‌شود مشکلاتی برای مردم به وجود آید.

وی ادامه داد: محیط زیست معمولا کار بررسی مناطق و محیط‌های آلوده همچنین سرکشی به آنجا را بر عهده دارد لذا از سختی کار برخوردار هستند و باید حقوق و مزایای کارکنان این سازمان مورد توجه بیشتری قرار داده شود.

موسوی‌لارگانی همچنین تأکید کرد: در غیر اینصورت کارشناسان و کارکنان سازمان محیط زیست ممکن است با یک اعمال نفوذ و وعده وعیدهای خارج سازمانی نظر کارشناسانه خود را تغییر دهند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه یادآور شد: خانم ابتکار و دیگر مسئولان و دست‌اندرکاران محیط زیست باید بر بحث پرداخت حقوق و مزایای حتی اضافه‌تر کارکنان نیز اهتمام بیشتری ورزند تا آنها نظر واقعی و کارشناسانه خود را ارائه داده و از اعمال نظرهای بیجا در این زمینه جلوگیری شود.

 

منبع: فارس

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc