کد خبر : 1013
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1394 - 6:15

در آیینی مسعود زمانی به عنوان بخشدار جدید بخش قهدریجان معرفی شد

در آیینی مسعود زمانی به عنوان بخشدار جدید بخش قهدریجان معرفی شد

در آیینی مسعود زمانی به عنوان بخشدار جدید بخش قهدریجان معرفی شد به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، حمیدرضا وطنخواه مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان، در آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش قهدریجان، با اشاره به ناامنی های موجود در کشورهای منطقه خاور میانه، خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور ما

در آیینی مسعود زمانی به عنوان بخشدار جدید بخش قهدریجان معرفی شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، حمیدرضا وطنخواه مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان، در آیین تکریم و معارفه بخشدار بخش قهدریجان، با اشاره به ناامنی های موجود در کشورهای منطقه خاور میانه، خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور ما مرهون خون شهدا و  ایثارگری ها و رشادت های جانبازان و ایثارگران است.
وطنخواه  با بیان اینکه در استان اصفهان ۵۱ بخشداری تأسیس شده، اظهار داشت: بخشداری ها اولین رده حاکمیت بوده که در ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با مردم هستند. 
وی به دو انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری اشاره کرد و افزود: کشور بیش از هر چیز نیاز به آرامش دارد که با توجه به ناامنی های فعلی منطقه خاور میانه، بحمد ا… کشور ما تاکنون از این نعمت الهی برخوردار بوده است.
اصغر هدایت فرماندار فلاورجان نیز در این آیین، با اشاره به محرومیت های موجود در شهرستان فلاورجان، اظهار داشت: با وجود اقدامات مثبت و سازنده صورت گرفته از آغاز انقلاب تاکنون، این شهرستان تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله بسیار دارد که با همکاری های بین بخشی درصدد کاهش این فاصله ها هستیم.
وی به نقش آفرینی ها و رشادت های مردم شهر قهدریجان در عرصه های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم این شهر با تقدیم بیش از ۲۲۵ شهید والامقام، نقش مؤثری را در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.
وی تعامل و همکاری بین مسئولین و مردم شهرستان را در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی سازنده دانست و تأکید کرد: باید خدمتگزار مردم بوده و از حداکثر امکانات برای خدمتی صادقانه و بی وقفه به آنها استفاده نماییم.
فرماندار فلاورجان گفت: امیدواریم با همکاری های بیشتر بین بخشی، و همراهی مردم بخش قهدریجان، در آینده شاهد تحولات مثبتی در این بخش باشیم.
گفتنی است، در این آیین، از زحمات عباس آقایی سرپرست سابق بخشداری بخش قهدریجان تجلیل و مسعود زمانی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc