کد خبر : 1033
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 - 0:05

ساماندهی نرخ ارز برای حمایت از تولید داخلی

ساماندهی نرخ ارز برای حمایت از تولید داخلی

سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو باخبرنگار حوزه اقتصاد کلانگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تک نرخی شدن ارز گفت: نظام چند نرخی ارز موجب ایجاد سودهای کلان برای برخی افراد خاص و رانت خواری می‌شود که باید برای جلوگیری از این موضوع سروسامانی به این شرایط داده شود. وی

سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو باخبرنگار حوزه اقتصاد کلانگروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تک نرخی شدن ارز گفت: نظام چند نرخی ارز موجب ایجاد سودهای کلان برای برخی افراد خاص و رانت خواری می‌شود که باید برای جلوگیری از این موضوع سروسامانی به این شرایط داده شود.

وی افزود: تفاوت نرخ ارز موجب ایجاد مشکلاتی برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری دارند می شود و دولت نیز در بحث تک نرخی شدن ارز هنوز تمهیدات خاصی  ارائه نکرده است اما سعی در کنترل بازار دارد.
 
وی در ادامه بیان کرد: ساماندهی نرخ ارز باید با برنامه‌ریزی بیشتری صورت گیرد تا با نوسانات ارز مشکلی برای سرمایه‌گذاران ارزی به وجود نیاید. 
 
در همین راستا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی و با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی حقیقتاً تولیدکنندگان با چالش جدی روبرو شده‌اند که باید با تفکری صحیح برای مشکل آن‌ها در این زمینه اقدام کرد. 
 
وی در پایان تصریح کرد: باید تولید داخلی را حمایت کنیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم تا تولیدات ایران بتواند با تولیدات خارجی رقابت کند. 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc