کد خبر : 11067
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 دی 1394 - 19:49

تاریخ شفاهی هشت سال دفاع مقدس به لطف خدا و عنایت شهدا در گارماسه جمع آوری می شود.

تاریخ شفاهی هشت سال دفاع مقدس به لطف خدا و عنایت شهدا در گارماسه جمع آوری می شود. دبیر ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان طی جلسه ای برای راه اندازی دفتری از ستاد کنگره شهدا در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، روحانیون خانواده ی محترم شهدا ، ایثارگران و جانبازان گارماسه  با

ce5a8c39762b4f678b746cfba03037fdتاریخ شفاهی هشت سال دفاع مقدس به لطف خدا و عنایت شهدا در گارماسه جمع آوری می شود.
دبیر ستاد کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان طی جلسه ای برای راه اندازی دفتری از ستاد کنگره شهدا در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، روحانیون خانواده ی محترم شهدا ، ایثارگران و جانبازان گارماسه  با بیان اینکه این محل یکی از فعالان در تمام عرصه های مبارزه با رژیم ستم شاهی و پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی نقش به سزایی داشته و با تقدیم هفتاد شهید ، تعدادی رزمنده، آزاده و جانباز خاطرات زیادی برای گفتن دارند، افزود خاطرات جنگ میراث گران بهای هشت سال حضور رزمندگان این محل در صحنه های جنگ تحمیلی است و راضی شدن هریک از مدافعان ایران اسلامی به بیان خاطرات حضورشان در صحنه های نبرد می تواند گامی در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ایران باشد.
 
وی با اشاره به این که اگر چنین یقینی در ذهن فرد ایجاد کنیم بی شک او هم با آغوش باز از آن استقبال و خاطراتش را برایمان بازگو می کند. و رزمندگانی که در جنگ حضور داشتند با بازگو کردن خاطرات شخصی دوران هشت سال دفاع مقدس می توانند دریچه ای به حوادث آن دوران باز کنند گفت: اگر نگاهی به کتب منتشره به خاطرات رزمندگان طی چند سال گذشته داشته باشیم در می یابیم که  چگونه توانسته موج مثبتی را در جامعه ایجاد کند. لذا جمع آوری خاطرات رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس مثل خونی است که می شود به رگ های یک جامعه تزریق کرد؛ یعنی به یک جامعه حیات داد. در ادامه گفت: دنیای استکبار در دوران جنگ تمام هم و غم اش از بین بردن تاریخ ما بوده و امروز هم اصلی ترین هدف های دشمنان ما مخطوش کردن چهره ی اسلام و کمرنگ کردن ارزش ها ی دفاع مقدس که با وجود رهبر معظم انقلاب و فرمایشات ایشان توانسته ایم راه را گم نکنیم و توطئه های دشمنان را بشناسیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc