کد خبر : 11131
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دی 1394 - 9:21

پایان عملیات اجرایی فاز اول پروژه ساخت ورودی و خروجی شهر فلاورجان از اتوبان ذوب آهن

پایان عملیات اجرایی فاز اول پروژه ساخت ورودی و خروجی شهر فلاورجان از اتوبان ذوب آهن زند آور شهردار فلاورجان با اعلام این خبر بیان نمود که با آغاز آسفالت باندهای کند روی به طول ۱۵۰۰ متر فاز اول ساخت پروژه ورودی و خروجی شهر از اتوبان ذوب آهن به پایان رسید شهردار با اشاره

IMG_1294
پایان عملیات اجرایی فاز اول پروژه ساخت ورودی و خروجی شهر فلاورجان از اتوبان ذوب آهن
زند آور شهردار فلاورجان با اعلام این خبر بیان نمود که با آغاز آسفالت باندهای کند روی به طول ۱۵۰۰ متر فاز اول ساخت پروژه ورودی و خروجی شهر از اتوبان ذوب آهن به پایان رسید
شهردار با اشاره به این مطلب که ساخت ورودی و خروجی شهر از نظر فنی استاندارد یکی از خواسته های به حق شهروندان فلاورجان بوده است گفت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان اولویت خود را به ساماندهی ورودی و خروجی های شهر فلاورجان قرار داده است .
در همین راستا با توکل به خدا و حمایت های شورای اسلامی و مردم شهید پرور شهر فلاورجان توانسته ایم ورودی و خروجی های شهر از سمت شهرهای قهدریجان و درچه را به پایان برسانیم و در حال حاضر نیز فاز اول پروژه ورودی و خروجی شهر از اتوبان ذوب آهن راتکمیل و آماده بهر برداری می باشد .
وی با اشاره به ۱۵۰۰ متر زیر سازی و آسفالت انجام شده در طول این مسیر جهت استفاده شهروندان بیان نمود که وسعت عملیات انجام شده بالغ بر یازده هزار متر مربع بوده می باشد که با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال به انجام رسیده است .
زند آور در ادامه تاکید نمود که مراحل آماده سازی شروع فاز دوم این پروژه نیز در دستور کار قرار گرفته است و با جابجای پایانه مسافر بری شهر و جمع آوری تاسیات شهری در مسیر عملیات پروژه آغاز گردیده است . در همین راستا زیر ساخت های لازم برای پایانه مسافر بری شهر توسط شهرداری فراهم گردیده تا خللی در سرویس رسانی به شهروندان وارد نگردد .
وی با تشریح فاز دوم این پروژه بیان نمود که پس از تکملیل باند های کند رو ساخت میدان اصلی ورودی و دور برگردان ها جهت دسترسی به معابر شهر و اتوبان ذوب آهن در ابتدای خیابان بسیج و مکان قبلی ترمینال مسافربری شهر فلاورجان عملیاتی خواهد شد .
منبع :شهرداری فلاورجان
.
.
IMG_1670 IMG_1420 IMG_1398 IMG_1294

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc