کد خبر : 11647
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 دی 1394 - 20:56

در حوزه ی انتخابیه فلاورجان از مجموع ۳۷ نفر، ۲ نفر انصراف دادند و ۲ نفرعدم احراز صلاحیت و صلاحیت ۳۳ نفر نیز تایید شد.

استاندار اصفهان:در حوزه ی انتخابی فلاورجان از مجموع ۳۷ نفر، ۲ نفر انصراف دادند و ۲ نفرعدم احراز صلاحیت و صلاحیت ۳۳ نفر نیز تایید شد. استاندار اصفهان خبر داد: احراز صلاحیت ۸۶۴ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: از ۱۰۱۵ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در

81572062-6389881
استاندار اصفهان:در حوزه ی انتخابی فلاورجان از مجموع ۳۷ نفر، ۲ نفر انصراف دادند و ۲ نفرعدم احراز صلاحیت و صلاحیت ۳۳ نفر نیز تایید شد.
استاندار اصفهان خبر داد: احراز صلاحیت ۸۶۴ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: از ۱۰۱۵ نفر داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان، ۸۶۴ نفر تایید صلاحیت و ۴۲ نفر انصراف دادند.
به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس آمار قبلی ۱۰۱۴ نفر از استان اصفهان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی داوطلب شده بودند که بعد از ارسال مدارک یک نفر از شهرگجرات هند نیز برای شهرستان نطنز داوطلب شده بود که تعداد داوطلبین در استان اصفهان به ۱۰۱۵ نفر رسید.
رسول زرگرپور با بیان اینکه تایید صلاحیت ها بر اساس استعلام های ۴ گانه صورت گرفت، افزود: عدم احراز صلاحیت ها منحصرا به استعلامات صورت گرفته اختصاص دارد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه ۸۶۴ نفر در کل استان اصفهان تایید صلاحیت شدند، افزود: در کل استان اصفهان ۴۲ نفر انصراف دادند وصلاحیت ۱۰۹ نفر نیز براساس استعلام های ۴ مرجع قانونی احراز نشد.
زرگرپور افزود: افرادی که صلاحیت آن ها احراز نشد می توانند از فردا به مدت ۴ روز اعتراض خود را به هیأت های نظارت اعلام نمایند.
وی با بیان اینکه تمام گرایش های سیاسی و سلایق مختلف احراز صلاحیت شدند، افزود: این موضوع نوید دهنده ی برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری خواهدبود.
رسول زرگرپور تصریح کرد: با توجه به اینکه مر قانون در احراز صلاحیت ها به خوبی رعایت شده است، واگر این روند ادامه داشته باشد انتظار می رود که در تایید صلاحیت های نهایی نیز نتایج مشابهی داشته باشیم چرا که مر قانون رعایت شده است و اعمال سلایق در مورد آن ها بکار گرفته نشده است.
استاندار اصفهان به احراز صلاحیت ها در شهرستا نها نیز اشاره و تشریح کرد: در شهرستان اصفهان از ۴۰۴ نفر داوطلب؛ ۱۶ نفر انصراف، ۱۹ نفر عدم احراز صلاحیت و ۳۶۸ نفر تایید صلاحیت و یک نفر نیز به شهرستان سمیرم انتقال یافت.
زرگرپور با بیان اینکه عدم احراز صلاحیت ها در حوزه ی انتخابی گلپایگان و خوانسار بالاتر از میانگین بود، تصریح کرد: هیئت ویژه ای برای بررسی این موضوع به حوزه ی انتخابی مربوطه اعزام شدند تا موارد را بررسی و نتایج را اعلام نمایند.
رسول زرگرپور افزود: در حوزه ی انتخابی گلپایگان از ۴۶ نفر داوطلب، ۳۰ نفر عدم احراز صلاحیت، ۲ نفر انصراف و ۱۵ نفر تایید صلاحیت شدند.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان های خمینی شهر، نایین و برخوار و اقلیت های مذهبی و ارامنه ی جنوب، همه ی داوطلبین تایید صلاحیت شدند، افزود: در شهرستان نایین ۲ نفر انصراف دادند و ۲۱ نفر نیز تایید صلاحیت شدند و به همین ترتیب در شهرستان های خمینی شهر و اقلیت های مذهبی نیز بدون انصراف به ترتیب ۳۸ و ۳ نفر تایید صلاحیت شدند.
استاندار اصفهان اضافه کرد: در شهرستان اردستان از مجموع ۲۲ نفر داوطلب ۲۱ نفر تایید صلاحیت، در شهرستان سمیرم نیز از مجموع ۴۰ داوطلب، ۱ نفر انصراف و ۲۸ نفر تایید صلاحیت شدند.
وی ادامه داد: در حوزه ی انتخابی شاهین شهر و میمه و برخوار از ۶۵ داوطلب، ۹ نفر انصراف و ۴۸ نفر تایید صلاحیت شدند .
زرگرپور به حوزه ی انتخابی شهرضا و دهاقان نیز اشاره کرد و گفت: در این حوزه ی انتخابی از مجموع ۴۱ داوطلب، ۶ نفر عدم احراز صلاحیت و ۳۵ نفر تایید صلاحیت شدند.
استاندار اصفهان افزود: در حوزه ی انتخابیه ی فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت، از مجموع ۳۷ داوطلب، ۴ نفر عدم احراز صلاحیت و ۳۳ نفر تایید صلاحیت شدند.
رسول زرگرپور اعلام کرد: در حوزه ی انتخابی فلاورجان از مجموع ۳۷ نفر، ۲ نفر انصراف دادند و ۲ نفرعدم احراز صلاحیت و صلاحیت ۳۳ نفر نیز تایید شد.
وی اضافه کرد: در حوزه ی انتخابی کاشان و آران و بیدگل، ۳ نفر انصراف دادند، ۸ نفر صلاحیت آن ها احراز نشد و ۳۵ نفر نیز تایید صلاحیت شدند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه درحوزه ی انتخابی لنجان ۱ نفر انصراف داد، ۴ نفر صلاحیت آن ها احراز نشد و ۵۶ نیز تایید صلاحیت شدند، افزود: در حوزه ی انتخابی مبارکه از مجموع ۴۴ داوطلب، ۳ نفر انصراف دادند و ۶ نفر عدم احراز صلاحیت شدند و ۳۵ نیز نیز صلاحیت آن ها به تایید رسید.
وی افزود: در حوزه ی انتخابیه ی نجف آباد، تیران و کرون نیز از مجموع ۵۵ داوطلب، ۳ نفر انصراف دادند و ۴۴ نفر نیز تایید صلاحیت شدند.
رسول زرگرپور یادآور شد: در حوزه ی انتخابیه ی نطنز و قمصر نیز از مجموع ۵۵ نفر، صلاحیت ۵۱ نفر تایید شد.
منبع :استانداری اصفهان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc