کد خبر : 1247
تاریخ انتشار : جمعه 30 مرداد 1394 - 22:28

فرماندار فلاورجان: آموزش و پرورش به عنوانی یکی از زیرساخت های مهم و اساسی کشور است.

فرماندار فلاورجان: آموزش و پرورش به عنوانی یکی از زیرساخت های مهم و اساسی کشور است.

فرماندار فلاورجان: آموزش و پرورش به عنوانی یکی از زیرساخت های مهم و اساسی کشور است. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشستی که با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری اصفهان، نماینده ولی فقیه در شهرستان، کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دیگر مسئولان

فرماندار فلاورجان: آموزش و پرورش به عنوانی یکی از زیرساخت های مهم و اساسی کشور است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشستی که با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری اصفهان، نماینده ولی فقیه در شهرستان، کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دیگر مسئولان شهرستانی پیرامون بررسی مسائل و مشکلات زیرساختی شهرستان برگزار گردید، خاطرنشان کرد: شهرستان فلاورجان به عنوان یکی از پرتراکمترین شهرستان های کشور و استان اصفهان است که بر اثر تراکم بالای جمعیت دارای مسائل و مشکلات زیرساختی بسیار در حوزه های مختلف است.
فرماندار فلاورجان با اشاره به پایدار و پویا بودن روستاهای شهرستان، اظهار داشت: جمعیت روستایی شهرستان قریب به ۴۰ درصد از جمعیت کل شهرستان را تشکیل می دهد که این جمعیت از میانگین کشوری بالاتر است.
وی به همجواری و نزدیک بودن شهرستان فلاورجان به کلانشهر اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: این شهرستان در عرصه های مختلف و در بسیاری از شاخص های توسعه با محرومیت های متعددی مواجه است. 
فرماندار فلاورجان با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان یکی از زیرساخت های مهم و اساسی کشور و فضایی انسان ساز است، گفت: شهرستان فلاورجان در زمینه فضاهای فیزیکی آموزشی با مشکلات و محرومیت های متعددی مواجه است که امیدواریم در آینده با برنامه ریزی و همکاری مسئولان بتوانیم در راستای محرومیت زدایی در این عرصه گام های مؤثری برداریم.
وی با بیان اینکه قریب به ۱۸۵ واحد آموزشی در حوزه آموزش و پرورش شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد از واحدهای آموزشی شهرستان قدمت ۳۰ ساله داشته و فاقد استانداردهای آموزشی هستند.
مدیر ارشد شهرستان به محرومیت های موجود در عرصه آب و فاضلاب روستایی شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: قریب به ۵۲ درصد از شبکه های آبفار شهرستان دارای قدمت ۳۴ ساله اند که این خود بیانگر مشکلات زیرساختی موجود در این حوزه است.
حجت الاسلام والمسلمین قدوسی نماینده ولی فقیه در شهرستان نیز در این نشست به نکاتی پیرامون مشکلات و محرومیت های شهرستان در عرصه های مختلف اشاره کرد.
گفتنی است، در پایان این نشست، ناطقی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری اصفهان به اتفاق فرماندار فلاورجان، نماینده ولی فقیه در شهرستان، کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و جمعی از مسئولان شهرستانی از بعضی بخش های شهرستان در حوزه های آموزش و پرورش، آبفار و راه و شهرسازی بازدید  و از نزدیک در جریان مشکلات و محرومیت های شهرستان در این عرصه ها قرار گرفتند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc