کد خبر : 1373
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مهر 1394 - 6:06

نماینده مردم فلاورجان:وام ۳ میلیونی ازدواج چه دردی از جوانان درمان می کند؟

نماینده مردم فلاورجان:وام ۳ میلیونی ازدواج چه دردی از جوانان درمان می کند؟

نماینده مردم فلاورجان:وام ۳ میلیونی ازدواج چه دردی از جوانان درمان می کند؟ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر ضرورت تغییر رویکرد دولت در پرداخت تسهیلات مسکن و ازدواج،گفت: تاخیر چندساله در پرداخت وام ازدواج عدم تحقق منویات رهبر انقلاب در زمینه ازدیاد جمعیت را درپی دارد.سیدناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار

نماینده مردم فلاورجان:وام ۳ میلیونی ازدواج چه دردی از جوانان درمان می کند؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با تاکید بر ضرورت تغییر رویکرد دولت در پرداخت تسهیلات مسکن و ازدواج،گفت: تاخیر چندساله در پرداخت وام ازدواج عدم تحقق منویات رهبر انقلاب در زمینه ازدیاد جمعیت را درپی دارد.
سیدناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید برضرورت تغییر رویکرد دولت در پرداخت تسهیلات مسکن و ازدواج، گفت: تاخیر چندین ساله در پرداخت تسهیلات مسکن و ازدواج عدم تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در زمینه افزایش جمعیت را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اولویت اصلی وزارت ورزش و جوانان و بانک مرکزی باید پرداخت وام ازدواج به جوانان باشد، افزود: بی توجهی به پرداخت وام ناچیز ازدواج از سوی مسئولان تبعات بدی برای جامعه به همراه خواهد داشت.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید بر اینکه تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در زمینه ازدیاد جمعیت نیازمند تسهیل ازدواج جوانان است، تصریح کرد: دولت باید بیشترین امکانات خود را دراختیار قشر جوان قرار داده تا به این ترتیب شاهد کاهش مشکلات این قشر باشیم.

 

ضرورت افزایش وام ازدواج

 

وی با بیان اینکه افزایش مبلغ وام ازدواج باید در دستور کار دولت قرار بگیرد، گفت:اعطای وام سه میلیون تومانی به زوج های جوان در شرایط کنونی اقتصاد کشور دردی از مشکلات آنان درمان نخواهد کرد.

موسوی لارگانی با اشاره به کم توجهی دولت به پرداخت وام مسکن، گفت: متاسفانه در شرایط کنونی کشور پرداخت وام مسکن نیز دچار وضعیتی همچون تسهیلات ازدواج شده و به بیشتر شدن مشکلات جوانان درپی ناتوانی های مالی آنان منجر شده است.

وی ادامه داد: تاخیر چندساله در پرداخت تسهیلات ازدواج هیچ توجیه منطقی ندارد.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت باید راهکاری اساسی برای پرداخت هرچه سریع تر تسهیلات ازدواج و کاهش مشکلات قشر جوان ارایه کند./

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc