کد خبر : 14198
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1395 - 8:42

کاروان راهیان نور شهرهای فلاورجان, اصفهان نائین، نطنزو آران‌و‌‌بیدگل با آرمان‌های شهیدان حماسه دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

کاروان راهیان نور شهرهای فلاورجان, اصفهان نائین، نطنزو آران‌و‌‌بیدگل با آرمان‌های شهیدان حماسه دفاع مقدس تجدید پیمان کردند. کاروان های راهیان نور استان اصفهان با حضور در مناطق عملیاتی خوزستان، یاد سلحشوری های رزمندگان لشکر امام حسین(ع) در طول دفاع مقدس را گرامی داشتند. کاروان راهیان نور شهرستان اصفهان با حضور در مناطق عملیاتی خوزستان

کاروان راهیان نور شهرهای فلاورجان, اصفهان نائین، نطنزو آران‌و‌‌بیدگل با آرمان‌های شهیدان حماسه دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.
کاروان های راهیان نور استان اصفهان با حضور در مناطق عملیاتی خوزستان، یاد سلحشوری های رزمندگان لشکر امام حسین(ع) در طول دفاع مقدس را گرامی داشتند.

کاروان راهیان نور شهرستان اصفهان با حضور در مناطق عملیاتی خوزستان از نزدیک با حماسه‌سازهای رزمندگان اسلام و به‌ویژه سلحشوران لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس آشنا شدند و در کنار مزار شهیدان گمنام مناطق عملیاتی جنوب به برپایی مراسم دعای کمیل، دعای ندبه و زیارت عاشورا پرداختند.

کاروان راهیان نور شهرهای نائین، نطنز، فلاورجان و آران‌و‌‌بیدگل از توابع استان اصفهان نیز با حضور در مناطق عملیاتی جنوب با آرمان‌های شهیدان حماسه دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

82013009-70611310_6579

این کاروان‌‌ها که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان اصفهان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده است متشکل از اقشار مختلف مردم یاد شده بود که توفیق زیارت مشاهد شهیدان خوزستان را در بهار سال جاری کسب کردند.

تیپ ۳ امام حسین(ع) از اولین یگان‌های رزمی سپاه بود که در عملیات طریق‌القدس شکل گرفت. این تیپ سپس با گسترش سازمان به لشکر ۱۴ امام حسین(ع) ارتقا پیدا کرد تا دست کم با توان رزمی سه برابر گذشته در جنگ حضور داشته باشد.

استان اصفهان با حمایت‌های مالی و جمع کردن نیرو و امکانات، لشکر ۱۴ را به یکی از پرقدرت‌ترین یگان‌های سپاه در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تبدیل کرد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc