کد خبر : 1420
تاریخ انتشار : شنبه 2 آبان 1394 - 0:47

امام‌ جمعه فلاورجان گفت: من به عنوان کسی که در فاجعه منا حضور داشتم، این حادثه را صددرصد عمدی و تعیین شده و با نقشه قبلی می‌دانم.

امام‌ جمعه فلاورجان گفت: من به عنوان کسی که در فاجعه منا حضور داشتم، این حادثه را صددرصد عمدی و تعیین شده و با نقشه قبلی می‌دانم.

امام‌ جمعه فلاورجان گفت: من به عنوان کسی که در فاجعه منا حضور داشتم، این حادثه را صددرصد عمدی و تعیین شده و با نقشه قبلی می‌دانم. به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان، گفت: امیرالمؤمنین در نامه ۴۵ نهج‌البلاغه بند ۱۰ می‌فرمایند «کارگزاران

امام‌ جمعه فلاورجان گفت: من به عنوان کسی که در فاجعه منا حضور داشتم، این حادثه را صددرصد عمدی و تعیین شده و با نقشه قبلی می‌دانم.

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان، گفت: امیرالمؤمنین در نامه ۴۵ نهج‌البلاغه بند ۱۰ می‌فرمایند «کارگزاران نظام اسلامی باید ساده‌زیست و با فقرا هم‌نشین باشند، نه با ثروتمندان و کسانی که دست به خیر ندارند»

وی ادامه داد: حضرت در حالت توبیخ می‌فرمایند «من نفس خود را با تقوای الهی ریاضت داده و می‌پرورانم تا در روز قیامت در امان بماند» اگر انسان بخواهد از احوال روز قیامت در امان باشد باید بر هواهای نفسانی خود غلبه کند.

امام‌ جمعه فلاورجان بحث سبک زندگی اسلامی به عامل پنجم و ششم اشاره و تبیین کرد: انسانی که اهل سخاوت و بخشش است هم خدا، هم بندگان خدا او را دوست می‌دارند.

قدوسی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته فلاورجان با اشاره به مناسبت‌های این هفته، بیان کرد: اول آبان سالروز شهادت حاج‌آقا مصطفی، پسر ارشد امام است؛ ایشان در حدود ۲۷ سالگی مجتهد شدند و علاوه بر اینکه هم تدریس داشته‌اند و هم تحصیل، در اوقات فراغت تألیف می‌کردند.

وی متذکر شد: حاج‌آقا مصطفی در راه مبارزات ملت ایران، با پدر بزرگوار خود مخصوصاً در دوره تبعید حضرت امام همراهی داشتند و سعی می‌کردند که چراغ نهضت را روشن نگه‌ دارند.

امام‌ جمعه فلاورجان اظهار داشت: دوم آبان سالروز تأسیس سازمان ملل متحد در سال ۱۹۴۵ میلادی در حدود ۷۰ سال پیش است، این سازمان از بدو تأسیس ابزاری در دست قدرت‌های غربی مخصوصاً آمریکا بوده است، سازمان ملل را با این عنوان تأسیس کردند که عدالت را اجرا کند، اما تنها چیزی که ما ندیده‌ایم بحث احقاق حقوق بوده است.

وی در ادامه افزود: «سازمان ملل یعنی آمریکا»، چراکه تاکنون آمریکا بر آن مسلط بوده و تمام اهداف خود را از طریق آن به انجام رسانده است.

امام‌ جمعه فلاورجان ادامه داد: سازمان ملل با سوءاستفاده از عنوان‌های مقدس مثل حقوق بشر، آزادی و دموکراسی بدترین جنایات علیه کشورهایی که خواستار استقلال هستند انجام می‌دهد.

قدوسی در ادامه مناسبت‌های این هفته تصریح کرد: ۴ آبان سالروز اعتراض شجاعانه حضرت امام (ره) علیه پذیرش قانون ظالمانه کاپیتولاسیون در سال ۴۳ شمسی است.

وی افزود: یکی از راه‌های نفوذ آمریکا در کشورها تصویب قوانینی است که با عنوان کاپیتولاسیون معروف است و امروز افغانستان و پاکستان مبتلا به این قانون هستند.

امام‌ جمعه فلاورجان در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مدیران صداوسیما با رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار مدیران صداوسیما در تشریح اهداف دشمن در ایجاد جنگ نرم علیه ایران اسلامی فرمودند این‌ها به دنبال استحاله نظام اسلامی ایران هستند و می‌خواهند پوسته‌ای از این نظام بماند، اما از محتوا خالی باشد.

قدوسی گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و به دنبال آن تغییر باورهای مردم مخصوصاً جوانان است و حضرت آقا فرمودند که صداوسیما نقش مقابله با جنگ نرم دشمن را دارد و باید مدیران این سازمان تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به دیدار دست‌اندرکاران حج با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: من به عنوان کسی که در فاجعه منا حضور داشتم، این حادثه را صددرصد عمدی و تعیین شده و با نقشه قبلی می‌دانم.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc