کد خبر : 14213
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1395 - 7:10

مسئول ستاد تسهیلات سفر فلاورجان :حدود ۵ هزار نفر در ایام نوروز در شهرستان فلاورجان اقامت داشته‌اند که این آمار به صورت رسمی ثبت شده است.

  ،مسئول ستاد تسهیلات سفر فلاورجان اظهار داشت: از ابتدای ایام تعطیلات نوروزی تا کنون بیش از ۹۰ هزار گردشگر از آثار تاریخی و گردشگری شهرستان فلاورجان بازدید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۴ برابری داشته است . فریدون دهقان گفت:حدود ۵ هزار نفر در ایام نوروز در شهرستان فلاورجان اقامت داشته‌اند

 
،مسئول ستاد تسهیلات سفر فلاورجان اظهار داشت: از ابتدای ایام تعطیلات نوروزی تا کنون بیش از ۹۰ هزار گردشگر از آثار تاریخی و گردشگری شهرستان فلاورجان بازدید کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۴ برابری داشته است .

فریدون دهقان گفت:حدود ۵ هزار نفر در ایام نوروز در شهرستان فلاورجان اقامت داشته‌اند که این آمار به صورت رسمی ثبت شده است.

وی تصریح کرد:شهرستان فلاورجان ۴۶۴ اثر واجد ارزش تاریخی دارد که ۲۶ ‌اثر آن در فهرست آثار ملی ثبت شده است و ۱۲۱ اثر، برج‌های کبوترخانه این شهرستان را شامل می‌شود.

امام‌زاده ابوالقاسم و حمزه، پل‌های تاریخی فلاورجان و بابامحمود، خانه تاریخی مؤیدی، برج‌های کبوترخانه و دهکده تفریحی قلعه سرشیر ازجمله مکانهایی هستند که بیشترین بازدید را در فلاورجان داشته‌اند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc