کد خبر : 14291
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1395 - 12:12

امام جمعه فلاورجان :ما بیش از ۱۴ میلیارد اقلام وارداتی در سال گذشته داشته ایم. این یعنی به خاک سیاه نشاندن تولید کننده. چرا جلوی این واردات را نمی گیریم.

امام جمعه فلاورجان :ما بیش از ۱۴ میلیارد اقلام وارداتی در سال گذشته داشته ایم. این یعنی به خاک سیاه نشاندن تولید کننده. چرا جلوی این واردات را نمی گیریم.   امام جمعه فلاورجان در خطبه های نماز جمعهروز ۲۰فروردین روز۲۰ فروردین سالروز قطع رابطه ی سیاسی ایران و آمریکا در سال ۵۹ است. آمریکا

امام جمعه فلاورجان :ما بیش از ۱۴ میلیارد اقلام وارداتی در سال گذشته داشته ایم. این یعنی به خاک سیاه نشاندن تولید کننده. چرا جلوی این واردات را نمی گیریم.
 
امام جمعه فلاورجان در خطبه های نماز جمعهروز ۲۰فروردینNamazfalavarjan
روز۲۰ فروردین سالروز قطع رابطه ی سیاسی ایران و آمریکا در سال ۵۹ است. آمریکا سردمدار مبارزه و مقابله با انقلاب اسلامی در گذشته، حال و مخصوصاً بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است. گاهی در خفا و گاهی آشکارا با پیشرفت ها مخالفت می کند.
جمهوری اسلامی ایران با همه ی کشورهایی که حقوقش را پاس بدارند از یک طرف و از طرف دیگر رابطه با آن ها باعث ضربه خوردن به موازین کشور نباشد رابطه در سطح خوب و قابل قبول دارد.
ما فقط با دو کشور مطلقاً رابطه برقرار نمی کنیم یکی آمریکا و دیگری رژیم صهیونیسم است که ما اصلا این رژیم را قبول نداریم.
برخی فکر کردند به خاطر برجام با کشور آمریکا رابطه برقرار می کنیم ولی ما مطلقاً این کار را انجام نمی دهیم چون باعث از بین رفتن استقلال کشور می شود.
مکتب اسلام رابطه با سلطه گر و متجاوز را مطلقا ممنوع می کند. ما دستور داریم با اینها باید مبارزه کرد. حتی باید جلوی نفوذش را در هر جای جهان بگیریم.
۲۰ فروردین روز ملی فناوری هسته ای است که در اثر جهاد و استقامت جوانان دانشمند ما به  آن دست پیدا کردیم. معلوم می شود که اگر ما به خودمان اتکا داشته باشیم و مدیریت مان را اصلاح کنیم به تمام اهداف مان می رسیم.
ما بیش از ۱۴ میلیارد اقلام وارداتی در سال گذشته داشته ایم. این یعنی به خاک سیاه نشاندن تولید کننده. چرا جلوی این واردات را نمی گیریم.
جای تقدیر و تشکر از عزیزان دانشمندمان را دارد. هیچگاه نباید جلوی انرژی هسته ای گرفته شود. ما باید یاد کنیم از شهدای هسته ای و از خداوند متعال برای آن ها علو درجات را درخواست کنیم.
۲۰ فروردین سالروز متفکر بسیجی سید شهدای اهل قلم شهید آوینی است. شهید آوینی کسی است که تمام استعداد خود را برای بیان هنرمندانه ی آموزه های دین به کار گرفت. بعضی ها هنر را برای اسلام می خواهند ولی متأسفانه بعضی ها اسلام را برای هنر می خواهند. ایشان اینگونه نبود، ایشان هنر را برای اسلام می خواست و با فیلم هایی که ساخت و نوشته و روایت هایی که از این بزرگوار باقی مانده است به بهترین شکل موجود در زمان خودش توانست این مسئولیت را انجام دهد و به دست بزرگوار آقا ایشان به نام سید شهیدان اهل قلم نامیده شدند. درود و سلام و صلوات بر این شهید و شهیدان والامقام.
این نکته را عرض می کنیم که جامعه ی اسلامی همواره نیاز دارد که ارزش های خودش را به بهترین شکل ممکن اول به جوان های جامعه و بعد به جوامع اسلامی و جهانی ارائه بدهد. لذا در این زمینه باید جوانان مستعد با امکاناتی که در اختیارشان قرار می گیرد بتوانند خود نمایی کنند. حقیقتاً ما افرادی مثل سید مرتضی آوینی و مرحوم سلحشور اندازه انگشتان دو دستمان در این جمعیت هشتاد میلیونی نداریم و این باعث تأسف است. دولت باید زمینه را برای استعدادهای مومن، معتقد و متدین فراهم کند که بتوانند هنرمندانه آموزه ها را به بهترین شکل برای جوانان ما عرضه کنند.
حلول ماه شریف رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) را در در روز آینده داریم. این بزرگوار در سال ۵۷ متولد شدند. اولاً این مناسبت را تبریک عرض می کنیم. پاک سازی درون از آلودگی های گناه را عزیزان امری است که باید تا آخر عمر به دنبال آن باشیم. آلودگی های اخلاقی، رفتاری، اعتقادی، شخصیتی این ها چیزی نیست که انسان بتواند فراموش کند. همه ی روزها هم برای این کار می شود استفاده شود، اما خداوند متعال ۳ ماه را در این زمینه برتری داده است. ماه رجب که فرمود ماه من است، ماه شعبان که ماه پیامبر خدا است و ماه رمضان که ماه بندگان خدا است. این سه ماه ویژگی هایی دارد و ماه برکات و رحمت است، زمینه ها فراهم تر است و میزبان بیشتر از ما استقبال می کند، برکات الهی در این ماه ها بیشتر است. انشااله از این سه ماه برای پالایش روح بیشتر استفاده کنیم.
آن چیزی که ما مالک حقیقی اش هستیم یکی ایمان و دیگری عمل صالح است. آن چیزی که تا آخر برای ما می ماند این دو است. لذا برای اینکه آنچه مالک حقیقی اش هستیم را حفظ کنیم باید از این فرصت ها استفاده کنیم.
در ماه رجب دستورات فراوانی داده شده است. بخصوص روزه اول ماه را فراموش نکنیم. انشااله که بتوانیم به این دستورات عمل کنیم.
۲۱ فروردین سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان مبارک امام در سال ۵۸ است. همچنین سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی به دست گروهک منافقین در سال ۷۸ است. ایشان از نیروهای کم نظیر بودند و مدیریت نظامی با کمترین ضعف را داشتند.
سلام و صلوات بی پایان خدا بر همه ی شهیدان و این شهید والامقام
۳ رجب سالروز شهادت امام هادی(ع) در سال ۲۵۴ هجری قمری است. عرض تسلیت داریم این شهادت را و از حضور همه ی شما عزیزان تشکر می کنم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc