کد خبر : 14646
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 16:10

نماینده فلاورجان :از دولت انتظار داریم طبق قانون "اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام" که به تصویب مجلس رسیده با آمریکا مقابله کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ از دولت انتظار داریم طبق قانون “اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام” که به تصویب مجلس رسیده با آمریکا مقابله کند. حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام، گفت: با توجه

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ از دولت انتظار داریم طبق قانون “اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام” که به تصویب مجلس رسیده با آمریکا مقابله کند.
حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام، گفت: با توجه به بلوکه کردن اموال ایران از سوی دولت آمریکا، این کار ناقض مفاد برجام است و دستگاه دیپلماسی کشور ما باید واکنش صریح‌تری نسبت به این موضوع داشته باشد.
وی به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره اقدام متقابل دولت در ازای نقض برجام از سوی اعضای ۱+۵ اشاره کرد و افزود: امروز شاهدیم که آمریکا اموال و دارایی‌های ایران را به ناحق و برخلاف مفاد برجام مصادره و دستگاه دیپلماسی ما فقط با طرف آمریکایی مذاکره می‌کند؛ دولت باید از آمریکا به عنوان کشور نقض‌کننده برجام به مجامع جهانی شکایت کند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: از دولت انتظار داریم طبق قانون “اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام” که به تصویب مجلس رسیده، با آمریکا مقابله کند.
حجت‌‌الاسلام موسوی‌لارگانی بلوکه کردن اموال ایران توسط دولت آمریکا را مصداق دست‌ درازی و سرقت اموال مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: طبق قوانین بین‌الملل، دولت آمریکا نمی‌تواند براساس حکم دادگاهی در این کشور اموال بلوکه شده ایران را مصادره کند.
منبع :تسنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc