کد خبر : 15296
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1395 - 10:46

شانس رضا قاسمی برای سهمیه دوی ۲۰۰ متر المپیک

با حضور در ۳ تورنمنت بین‌المللی رقم می‌خوردشانس رضا قاسمی برای سهمیه دوی ۲۰۰ متر المپیکخبرگزاری فارس: شانس رضا قاسمی برای سهمیه دوی ۲۰۰ متر المپیک دونده اصفهانی که سهمیه المپیکی در ماده دوی ۱۰۰ متر را قطعی کرده است، برای کسب سهمیه ۲۰۰ متر تلاش می‌کند. ، رضا قاسمی در مسابقات جام کازانف سهمیه

با حضور در ۳ تورنمنت بین‌المللی رقم می‌خوردشانس رضا قاسمی برای سهمیه دوی ۲۰۰ متر المپیکخبرگزاری فارس: شانس رضا قاسمی برای سهمیه دوی ۲۰۰ متر المپیک
رضا قاسمی قهرمان دو
دونده اصفهانی که سهمیه المپیکی در ماده دوی ۱۰۰ متر را قطعی کرده است، برای کسب سهمیه ۲۰۰ متر تلاش می‌کند.
، رضا قاسمی در مسابقات جام کازانف سهمیه المپیک خود در ماده ۱۰۰ متر را قطعی کرد.
قاسمی در المپیک ۲۰۱۲ نیز در ماده ۱۰۰ متر در این رقابت‌ها شرکت کرد که البته وی در آخرین فرصت توانست رکورد ورودی را به ثبت برساند اما در این دوره با توجه به اینکه فرصت کافی وجود دارد، وی به فکر کسب سهمیه دوم نیز افتاده است.
قاسمی این موقعیت را در اختیار دارد تا در ماده ۲۰۰ متر نیز سهمیه المپیک را به دست بیاورد و برای تحقق این هدف، در سه تورنمنت بین‌المللی شرکت خواهد کرد.
قاسمی به همراه حامد احمدپور مربی اختصاصی خود راهی آلمان شده است تا برای شرکت در مسابقات کلن آلمان، ارزروم ترکیه و کازانف قزاقستان آماده شود.
، تاکنون سه سهمیه المپیکی اصفهان توسط رضا قاسمی، سجاد مردانی و گلنوش سبقت‌الهی قطعی شده است و سهراب مرادی وزنه‌بردار اصفهانی نیز دو مسابقه کاپ فجر و گزینشی کلمبیا را پیش‌رو دارد و پس از شرکت در این دو رویداد، سهمیه وی قطعی خواهد شد.
در المپیک لندن چهار ورزشکار اصفهانی در کاروان ورزشی ایران حضور داشتند و در صورت قطعی شدن سهمیه مرادی، تعداد المپین‌های اصفهان با دوره قبلی مساوی خواهد شد.
منبع : خبرگزاری فارس.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc