کد خبر : 17471
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 7:27

جلسه تعیین تکلیف معرفی شدگان دریافت تسهیلات از محل طرح تلفیقی احداث و تجهیز گلخانه ها در محل مدیریت جهاد کشاورزی فلاورجان برگزار شد .

به نقل مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی  شهرستان فلاورجان روز یکشنبه جلسه ای با حضور کارشناسان محترم سرپرستی بانک کشاورزی استان و شهرستان فلاورجان  مسئولین باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان به اتفاق مهندس کریمی  مدیر محترم جهاد کشاورزی  شهرستان و جمعی از متقاضیان در محل مدیریت جهاد کشاورزی با هدف تعیین تکلیف

به نقل مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی  شهرستان فلاورجان روز IMG_20160816_062219یکشنبه جلسه ای با حضور کارشناسان محترم سرپرستی بانک کشاورزی استان و شهرستان فلاورجان  مسئولین باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان به اتفاق مهندس کریمی  مدیر محترم جهاد کشاورزی  شهرستان و جمعی از متقاضیان در محل مدیریت جهاد کشاورزی با هدف تعیین تکلیف معرفی شدگان دریافت تسهیلات طرح تلفیقی و رفع موانع موجود برگزار گردید . در طی این جلسه به شش طرح اشاره و شرایط آنها بررسی شد .
خاطر نشان میسازد امید است با دریافت این تسهیلات مبلغی بالغ بر ۳۵۸۳۲ میلیون ریال جذب و بیش از ۲۶۰۰۰ متر مربع گلخانه احداث گردد ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc