کد خبر : 17626
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1395 - 19:47

مراسم تجلیل از ۱۷ آزاده شهرکلیشادوسودرجان برگزار شد

شهرداری کلیشادوسودرجان به مناسبت سالروز ورود نخستین گروه آزادگان به وطن از ۱۷ آزاده سرافراز شهر کلیشادوسودرجان تجلیل شد . در این مراسم نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ،مهندس هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان – نماینده ولی فقیه در سپاه فلاورجان – فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان- بخشدار مرکزی- رئیس بنیاد شهید وامور

شهرداری کلیشادوسودرجان به مناسبت سالروز ورود نخستین گروه آزادگان به وطن از ۱۷ آزاده سرافراز شهر کلیشادوسودرجان تجلیل شد .photo_2016-08-20_19-41-14
در این مراسم نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ،مهندس هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان – نماینده ولی فقیه در سپاه فلاورجان – فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان- بخشدار مرکزی- رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان و آزادگان سرافراز شهر حضور داشتند.
حجت السلام والمسلمین موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در این آیین با اشاره به اینکه آزادگان آبروی نظام و ملت هستند گفت: آزادگان گنجینه های ارزشمندی هستند که با ترویج ارزش های اسلامی در طول دوران اسارات خود معلمی گرانقدر برای دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام بودند.
وی افزود: آزادگان از عزت ،ناموس وشرف ایران اسلامی در زندانهای بعثی دفاع کردند و مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی بودند .
مهندس اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان نیز به نقش فرهنگ ایثار وشهادت ورسالت آزادگان در این عرصه اشاره کرد وگفت: درهشت سال دفاع مقدس تعدادی از رزمندگان اسلام بااسارت و تحمل شکنجه ها وسختی ها مورد آزمایش الهی قرار گرفتند که با صبر و شکیبایی خود در این آزمایش سخت موفق بیرون امدند و در این زمان نیز تک تک ما در هر جایگاهی که داشتیم مورد امتحان الهی قرار داریم و باید سعی کنیم که از این آزمون الهی با انجام وظایف و تکلیف فردی و اجتماعی که به عهده ماست سربلند بیرون بیاییم.
مهندس علی ساعدی شهردارشهر کلیشادوسودرجان نیز در این مراسم با اعلام اینکه آزادگان ذخایر معنوی تحول آفرین و سند عینی و ملموس استقامت و پایداری ملت ایران هستند گفت: امروز این امنیت و آسایش و اقتدار موجود در کشور را مرهون خون شهدای گرانقدر ،ایثارگران و آزادگان هستیم .
زیرا آرامش و آسایش و امنیتی که اکنون داریم مدیون ایثارگرها و شجاعت شما آزادگان در طول هشت سال دفاع مقدس است و به این امر افتخار میکنیم که شهرداری و شورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان میزبان شماست .
در ادامه حجت السلام و المسلمین رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فلاورجان سرهنگ نوری زاده و مسئول بنیاد شهید وامورایثارگران آقای جعفرزاده مطالبی درخصوص آزادگان بیان کردند .photo_2016-08-20_19-45-50
در پایان آقای حاج عباس شفیعی یکی از آزادگان سرافراز به بیان خاطرات دوران اسارات پرداختند و در پایان نیز با اهدا لوح تقدیر از آزادگان تجلیل به عمل آمد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc