کد خبر : 18438
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1395 - 7:36

همایش ائمه جماعت مدارس فلاورجان با حضورمعاون ستاد اقامه ى نماز استان اصفهان برگزار شد

همایش روحانیون اقامه کننده ى نماز جماعت مدارس روز پنجشنبه ۹۵/۰۶/۱۸ به دعوت مدیر آموزش و پرورش فلاورجان در سالن امیرکبیر آموزش و پرورش فلاورجان برگزار گردید .در این مراسم مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویى به مدعوین، از تلاش یکساله ى روحانیون محترم جهت برگزارى نماز جماعت در مدارس تقدیر

photo_2016-09-09_22-35-23همایش روحانیون اقامه کننده ى نماز جماعت مدارس روز پنجشنبه ۹۵/۰۶/۱۸ به دعوت مدیر آموزش و پرورش فلاورجان در سالن امیرکبیر آموزش و پرورش فلاورجان برگزار گردید
.در این مراسم مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویى به مدعوین، از تلاش یکساله ى روحانیون محترم جهت برگزارى نماز جماعت در مدارس تقدیر و تشکر نمود .
دکتر کمالى  درادامه با اشاره به حدیث شریف نبوى که مى فرماید “نماز نور چشم من است ” عنوان نمود: با توجه به اینکه در سال تحصیلى جدید همراه با زنگ بازگشایى مدارس زنگ نمادین برگزارى نماز جماعت نیز زده می شود ، شایسته است همه ى ما نسبت به برگزارى هر چه بهتر نماز جماعت در مدارس اهتمام بیشترى داشته و الگوى عملى مناسبى براى دانش آموزان باشیم .
وى در ادامه بعضى از آثار اخلاقى ، تربیتى نماز جماعت را برشمرد و افزود : ” از آثار اخلاقى ، تربیتى و اجتماعی نماز جماعت این است که موجب وحدت و همدلى بین نمازگزارن مى شود و همچنین عامل نظم و انضباط و صف بندى و وقت شناسى است. با توجه به اینکه مخاطبان ما دانش آموزان مستعد فراگیرى هستند ، زنگ نماز فرصت مناسبی است که می توانیم در عمل ، بسیاری از نکات مهم تربیتى را به آنها بیاموزیم .
مدیر آموزش و پرورش در ادامه خاطرنشان ساخت : در این راستا جهت حصول این هدف همکارى بیشتر روحانیون ضروریست .وى در ادامه با بیان فعالیتهاى صورت گرفته در امر نماز ، اولویت اول برنامه هاى خویش را در سال تحصیلی جدید، برگزارى هرچه بهتر نماز جماعت در مدارس عنوان نمود.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین قدوسى ، امام جمعه محترم شهرستان ضمن تشکر از فعالیتهاى انجام شده دراین زمینه ، به اهمیت مساله تربیت در دوره ى نوجوانى و جوانى پرداخت و جایگاه نماز در مدارس و نقش محوری آموزش و پرورش را متذکر شد
و ی در ادامه افزود : مسلما با اهتمام بیشتر و همکاری و تعامل دو جانبه نتایج ارزشمندى حاصل مى گردد
همچنین در ادامه حجه الاسلام محمدى رئیس اداره تبلیغات اسلامى فلاورجان ضمن تشکر از فعالیتهاى انجام گرفته در امر نماز مدارس ، به بیان خواسته هاى روحانیون از مدیریت آموزش و پرورش پرداخت .
لازم به ذکر است میهمان ویژه ى این همایش حجه الاسلام رنجبر ، معاون ستاد اقامه ى نماز استان اصفهان بودند که با بیان نکاتى در مورد اهمیت نقش نماز در جلوگیرى از آسیب هاى اجتماعى ، راهکارهایی در این زمینه ارائه نمودند.
در پایان این همایش روحانیون حاضر در جلسه دیدگاههاى خود را در مورد موضوعات مطرح شده بیان نمودند و پیشنهاد تشکیل اتاق فکر ستاد اقامه ى نماز آموزش و پرورش،با حضور نمایندگانى از روحانیون به تصویب رسید..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc