کد خبر : 22058
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 19:07

دستگیری ۲سارق میلیاردی اماکن خصوصی درشهرستان فلاورجان

ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان دو سارق حرفه ای اماکن خصوصی و یک مالخر اموال را دستگیر و در بازرسی ازانبار متعلق به خریدار اموال یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف کردند. سرهنگ “حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان  گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی شهرستان فلاورجان این مهم به صورت

سارقان میلیاردی

ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان دو سارق حرفه ای اماکن خصوصی و یک مالخر اموال را دستگیر و در بازرسی ازانبار متعلق به خریدار اموال یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف کردند.

سرهنگ “حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان  گفت : در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی شهرستان فلاورجان این مهم به صورت ویژه در دستور کار  پلیس آگاهی  شهرستان قرار گرفت که  عامل یا عوامل این سرقت ها شناسایی و دستگیر شوند.

وی ادامه داد: ماموران آگاهی با انجام یکسری کارهای تخصصی دو سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و در دو عملیات جداگانه آنهارادستگیر کردند.

نیکبخت افزود: این دو سارق به سرقت از اماکن خصوصی شهروندان و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردندکه در بازرسی از انبار متعلق به مالخر یک میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و تحویل متهمان به مراجع قضائی از صاحبان اماکن خصوصی و کارگاه ها خواست اماکن خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مانند دوربین مداربسته مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مانند پرسه زنی افراد ناشناس در اطراف کارگاه ها یا اماکن خصوصی موضوع را فورا از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc