کد خبر : 24505
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 0:11

گرامی داشت دومین روز از هفته سلامت/نواخته شدن زنگ هفته سلامت

زنگ هفته سلامت بطور نمادین در دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش پیربکران توسط ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد. در دومین روز از هفته سلامت، زنگ هفته سلامت بطور نمادین در دبیرستان فرزانگان پیربکران توسط سهرابی ریاست آموزش و پرورش پیربکران و با حضور کارشناس سلامت به صدا در آمد. ریاست آموزش و پرورش پیربکران در صحبت های

زنگ هفته سلامت بطور نمادین در دبیرستان فرزانگان آموزش و پرورش پیربکران توسط ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.
در دومین روز از هفته سلامت، زنگ هفته سلامت بطور نمادین در دبیرستان فرزانگان پیربکران توسط سهرابی ریاست آموزش و پرورش پیربکران و با حضور کارشناس سلامت به صدا در آمد.
ریاست آموزش و پرورش پیربکران در صحبت های خود برای دانش آموزان این مدرسه گفت: تغذیه سالم، سلامتی و نشاط، بهداشت و … باید همیشه مورد توجه خانواده ها قرار بگیرد. وی به صنعتی شدن زندگی روزمره اشاره کرد و ادامه داد: حوزه سلامت از جمله امور مهمی است که در آموزش و پرورش هم بر آن تاکید می شود.
در ادامه نیز  اداره با توجه به شعار دومین روز از هفته سلامت “غذای سالم، جامعه سالم” به اهمیت غذاهای سنتی اشاره کرد و مصرف بیش از اندازه فست فود، نوشابه ها و … در سلامتی افراد مضر اعلام کرد.

ریاست اداره آموزش و پرورش پیربکران و کارشناس سلامت  در ادامه نیز  در مراسم  دومین روز از هفته سلامت در مدرسه ابتدایی ایمان  پیربکران شرکت کردند.
تهیه جاده سلامت و چیدن میزها با تغذیه های سالم و ناسالم در دو طرف جاده سلامت از ابتکارات جالب مدیر مدرسه ابتدایی ایمان بود. صبحانه سلامت از دیگر برنامه های این مدرسه بود که دانش آموزان همراه با معلمان خود اجرا کردند.

لازم به ذکر است با توجه به روز شمار هفته سلامت در اکثر مدارس منطقه آموزش و پرورش پیربکران صبحانه سلامت و برنامه تغذیه سالم برگزار شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc