کد خبر : 24516
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 7:35

زنگ سلامت در آموزشگاه شهید قدوسی روستای دشتچی به صدا در آمد/تصاویر

همزمان با فرارسیدن هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت ماه) با اجرای نمادین شعار روز جهانی بهداشت ، زندگی سالم- با نشاط و امید ، زنگ سلامت در آموزشگاه شهید قدوسی روستای دشتچی ، با حضور مدیرآموزش و پرورش شهرستان فلاورجان   ، رئیس اداره بهداشت ودرمان  شهرستان فلاورجان  و تعدادی از مسئولین آموزش و پرورش 

همزمان با فرارسیدن هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت ماه) با اجرای نمادین شعار روز جهانی بهداشت ، زندگی سالم- با نشاط و امید ، زنگ سلامت در آموزشگاه شهید قدوسی روستای دشتچی ، با حضور مدیرآموزش و پرورش شهرستان فلاورجان   ، رئیس اداره بهداشت ودرمان  شهرستان فلاورجان  و تعدادی از مسئولین آموزش و پرورش  فلاورجان به صدا در آمد
دراین مراسم مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان  ، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و برگزارکنندگان این برنامه ،  عنوان نمود : «  این شادابی و نشاطی که امروز در مدارس ما مشهود است حاصل تلاشها و زحمات همه ی مدیران ، معاونین و معلمان در مدارس است و اجرای طرح ها و برنامه های مختلف در مدارس، که در راستای تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش است ، زحمات  بسیاری دارد و یک کار همگانی است و اگر امروز ما می بینیم که دانش آموزان ما سواد سلامتی زیادی دارند حاصل تلاش جمعی است و من از همه ی عوامل اجرایی تشکر می کنم » .
دکتر کمالی در ادامه افزود : « برگزاری المپیادهای ورزشی در مدارس ، ارائه ی تغذیه ی سالم در مدارس و کنترل بوفه ها ی دانش آموزی ، از جمله طرح هایی هستند که در مدارس اجرا گردید و خوشبختانه  موفقیت آمیز بود» . دکتر کمالی با اشاره به اهمیت نعمت سلامتی تصریح نمود : « خداوند دو نعمت بزرگ به انسان عطاکرده است و آن دو نعمت سلامتی و امنیت است . باید مواظب باشیم نعمت سلامتی را ازدست ندهیم  .  مصرف فست فودها سلامتی را به خطر می اندازد » .

ایشان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح کرامت در شهرستان فلاورجان  ، کنترل آسیب های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد نیز برنامه های مطلوبی در مدارس به اجرا گذاشته شده است، گفت: برگزاری جلسات متعدد برای والدین، به ویژه پدران  دانش آموزان ، شاداب سازی و زیباسازی فضای مدارس به خصوص مدارس ابتدایی، کاهش استرس در رابطه با کنکور، اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس و … از جمله این طرح ها هستند.
در ادامه دکتر صالحی رئیس اداره ی بهداشت ودرمان شهرستان فلاورجان ، ضمن تشکر از فعالیتهای کاربردی آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان، به دانش آموزان با اشاره به شعار زندگی سالم، با نشاط و امید با اشاره به عواملی که باعث سلامت در افراد می شود، اظهار داشت : « یک فرد برای اینکه بتواند سالم رشد کند، باید تعادل را رعایت کندو یکی از عوامل مهم که باید در مدارس مورد توجه قرار گرفته شود، ایجاد شادابی و نشاط است چرا که فضای شاداب باعث می شود تا دانش آموزان به خوبی رشد کنند و استعدادهای خود را به نحو مطلوب بروز دهند » . وی با تاکید بر سالم زیستن از دانش آموزان خواست قدرت و نیروی نه گفتن را در خود تقویت کنند. اجرای سرود همگانی به اعتیاد نه بگو و بازدید از نمایشگاه روز شمار هفته ی سلامت از دیگر برنامه های این مراسم نمادین بود.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc