کد خبر : 24811
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 9:41

پیام تبریک مدیر آموزش وپرورش منطقه پیربکران به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت معلم

سهرابی مدیر آموزش وپرورش منطقه پیربکران  طی پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه فرهنگیان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است به نام اولین معلم که در اولین کلام گفت بخوان . چه می توان نوشت که واژه ها به سکوت می نشینند ،

سهرابی مدیر آموزش وپرورش منطقه پیربکران  طی پیامی، فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه فرهنگیان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است

به نام اولین معلم که در اولین کلام گفت بخوان . چه می توان نوشت که واژه ها به سکوت می نشینند ، در مقامی که مولای متقیان فرمود « من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا » . اندیشه سازانی که در کلام گهر بار بنیانگذار انقلاب اسلامی چه زیبا تعریف شده اند که : « معلم امانت داری است که انسان امانت اوست .» فرهیختگانی که در فراسوی سخن مقام معظم رهبری  ،  سازندگان فردای جامعه و مأیوس کنندگان استکبار جهانی هستند .

ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه ، تقارن این ایام مبارک را با بزرگداشت مقام والای معلمانی که بحق چراغ هدایت جوانان کشور را به تأسی از پیامبر اعظم (ص) فروزان نگاه داشته اند ، به فال نیک می گیریم .

اندیشمندان عرصه تعلیم و تربیت در سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب ، سال (  اقتصاد مقاومتی ، تولید ، اشتغال  ) نامگذاری شده است در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و در سایه پژوهش و دانش ، تقویت انگیزه و توان ذهنی دانش آموزان این مرزوبوم اسلامی ، مسیر خودکفایی و سازندگی  را در جهت نیل به زندگی سعادتمندانه دنیوی و رستگاری اخروی ، هموار می نمایند .

همه می دانیم این ایام با عرصه دیگری برای بیعت دوباره ی مردم همیشه در صحنه با آرمانهای والای انقلاب همراه شده و آزمون دیگری برای اثبات وفاداری ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیش است. مشارکت سیاسی مردم و حضور حداکثری ایشان در انتخابات، لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و تحقق «حماسه سیاسی» موردنظر آن رهبر حکیم در گرو این حضور خواهد بود. بدین ترتیب، عزت و عظمت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد و به یاری خدا، بار دیگر تمامی آرزوهای اردوگاه استکبار و مزدوران نظام به خوابی پریشان و آشفته بدل خواهد گشت. انشاالله، مردم شریف ایران با انتخابی آگاهانه و هوشمندانه، زمام امور اداره کشور را به دست رییسجمهوری انقلابی، ولایتمدار، پرتلاش، متخصص، متعهد و دلسوز خواهند سپرد. جامعه فرهنگیان منطقه پیربکران نیز خود را برای شرکت پرشور در این میثاق پرشکوه، ملزم و متعهد میداند.از تمام مردم سرفراز، به ویژه فرهنگیان عزیز این منطقه برای شرکت حداکثری در انتخابات دعوت مینمایم.

هفته بزرگداشت مقام معلم را به تمامی همکاران و عزیزان خانواده بزرگ فرهنگی منطقه پیربکران ، که همواره مایه افتخار و سرافرازی می باشند ، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون ایشان را در ظل توجهات خاصه بزرگ ترین معلم عالم بشریت ، حضرت بقیه الله الا عظم ( ارواحناه فدا ) خواستاریم .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc