کد خبر : 24820
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 - 14:33

ستاره های دو و میدانی از تیم ملی خط خوردند

فدراسیون دوومیدانی اسامی ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را در حالی اعلام کرد که تغییرات در این لیست نسبت به فهرست روز ۳۱ فروردین صورت گرفته است به نقل از تسنیم، فدراسیون دوومیدانی ظهر امروز (دوشنبه) فهرست جدید نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را منتشر کرد. در این لیست نسبت به فهرست قبلی

فدراسیون دوومیدانی اسامی ملی‌پوشان اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را در حالی اعلام کرد که تغییرات در این لیست نسبت به فهرست روز ۳۱ فروردین صورت گرفته است
به نقل از تسنیم، فدراسیون دوومیدانی ظهر امروز (دوشنبه) فهرست جدید نفرات اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را منتشر کرد. در این لیست نسبت به فهرست قبلی (۳۱ فروردین) تغییراتی صورت گرفته که مهمترین آنها حذف نفراتی همچون رضا قاسمی، مریم طوسی، محمود صمیمی و سبحان طاهرخانی است.
این اتفاق در حالی رخ داد که این نفرات خط خورده از حذف نام‌شان بی‌خبر بودند. مریم طوسی در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد که خبری از فهرست جدید و کنار گذاشته شدنش ندارد و نمی‌تواند  صحبتی در این باره انجام بدهد.
 
رضا قاسمی، دیگر ملی‌پوش خط خورده اما نظرات جالبی را عنوان کرد. وی به خبرنگار ما گفت: من در رقابت‌های جایزه بزرگ آسیا مصدوم شدم و قرار بود وضعیت حضورم در باکو پس از انجام تست‌های پزشکی مشخص شود. امروز هم نوبت پزشکی داشتم و قرار است که نزد دکتر بروم. حالا بدون آنکه جواب تست پزشکی بیاید، مرا حذف کرده‌اند.
وی افزود: اگر می‌خواستند مرا خط بزنند، پس چرا گفتند به تهران بیایم و تست پزشکی بدهم.؟
قاسمی و طوسی در دوره‌های قبلی این بازی‌ها دو مدال کسب کرده بودند.
کاروان دوومیدانی کشورمان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی روز ۲۳ اردیبهشت راهی باکو خواهد شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc