کد خبر : 26301
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 - 11:23

برنامه های روزجهانی مبارزه باموادمخدردرفلاورجان

همزمان با فرارسیدن روز جهانی مبارزه باموادمخدر در ۵تیرماه جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان به ریاست مهندس هدایت فرماندار در محل فرمانداری تشکیل گردید . به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان  فلاورجان  در این جلسه ابتدا در خصوص برنامه ریزی برای نحوه برگزاری روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بحث

همزمان با فرارسیدن روز جهانی مبارزه باموادمخدر در ۵تیرماه جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان به ریاست مهندس هدایت فرماندار در محل فرمانداری تشکیل گردید .

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان  فلاورجان  در این جلسه ابتدا در خصوص برنامه ریزی برای نحوه برگزاری روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بحث وتبادل نظر گردید که مقررگردید نمایشگاهی فرهنگی با رویکرد آموزشی و اطلاع رسانی در شهرستان برپا گردد.

گفتنی است از دیگر برنامه هایی که در این جلسه مصوب گردید ،برگزاری سخنرانی در نمازجمعه های شهرستان ،برگزاری مسابقات فرهنگی ،ورزشی با استفاده از ظرفیت ورزشکاران وهنرمندان شایسته شهرستان ،تهیه وتوزیع بسته های آموزشی فرهنگی در سطح وسیع در جامعه ،فعال کردن کیوسک های مشاوره وراهنمایی موقت خانواده ومراجعه کنندگان ،تجلیل ازخانواده های معظم شهدای مواد مخدر شهرستان ،وهمچنین تقدیر از بهبود یافتگان وکار آفرینان وادارات فعال در عرصه اشتغال می باشد.

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc