کد خبر : 27219
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 19:42

پیام_تسلیت حجه الاسلام موسوی لارگانی به مناسبت درگذشت حاجیه خانم قاسمی والده مکرمه سه شهید بزرگوار جمالی

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خانواده معزز جمالی مردم ولایتمدار شهر قهدریجان مطلع شدم که روح پاک و ملکوتی بانویی وارسته و والامقام ، ام الشهدا ، مرحومه مغفوره حاجیه خانم قاسمی از این دنیای فانی به سوی جنان پرواز نموده است . بدینوسیله ارتحال این مادر ارجمند و رشیده

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده معزز جمالی
مردم ولایتمدار شهر قهدریجان
مطلع شدم که روح پاک و ملکوتی بانویی وارسته و والامقام ، ام الشهدا ، مرحومه مغفوره حاجیه خانم قاسمی از این دنیای فانی به سوی جنان پرواز نموده است . بدینوسیله ارتحال این مادر ارجمند و رشیده که موجب تاثر و تالم فراوان گردید را خدمت فرزندان ، نوادگان ، خاندانهای معزز جمالی و قاسمی و یادگاری و أهالی متدین ، شهیدپرور و انقلابی بخش بزرگ #قهدریجان تسلیت عرض می نمایم .
این مادر ارزنده عمری در راه تهذیب نفس و تربیت فرزندانی شایسته و مؤمن و خدوم برای جامعه اسلامی تلاش نمود که ثمره این زندگی مجاهدانه تقدیم سه شهید والامقام به اسلام و انقلاب از دامان پاکش می باشد . چندین سال زندگی ساده زیستانه این مادر ارزنده و همسر بزرگوار ، پیگیر ، دلسوز ، خیر و پاک طینتش مرحوم مغفور خلدآشیان حاج شیخ رجبعلی جمالی پس از شهادت فرزندانشان و بی توجهی به مطامع دنیا ، از این زوج تکرارنشدنی الگوهایی حسنه برای پدران و مادران و جوانان سرزمین مان ساخته است .
امیدوارم روح پاک این مادر با ولایت که در ایّام رحلت سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی (ره) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا از این دنیای بی ارزش به سوی پروردگار مهربان پرواز  کرد با اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبری (س) محشور گردد .
از درگاه حضرت باریتعالی برای این بانوی گرانقدر و همسر بزرگوارش و فرزندان شهیدشان ، علو درجات و رضوان الهی و برای خانواده داغدار صبر جمیل و اجر جزیل مسالت نموده و از مردم انقلابی شهرستان فلاورجان به خصوص مردم قدرشناس قهدریجان استدعا دارم با حضور باشکوه و بی نظیر خود در مراسم ترحیم این کنیز حضرت زهرا (س) بار دیگر به یاد ایّام گسیل نیرو به جبهه ها ، تاریخ سازی کنید.
سید ناصر موسوی لارگانی
نماینده مردم فهیم شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان
٢١ تیرماه ٩۶.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc