کد خبر : 29185
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 - 11:35

با حضور جعفرزاده معاون فرماندار

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان فلاورجان  برگزار شد.
با حضور مسئولین شهرستان در راستای حفظ ارزش های گرانبهای دوران جنگ تحمیلی جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری فلاورجان برگزار شد.

جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان شهدای خط شکن (شهرستان فلاورجان )با حضور جعفرزاده معاون فرماندار ، و اعضای ستاد هماهنگی وبرنامه ریزی هفته دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد .
در ابتدای این جلسه معاون فرماندار شهرستان فلاورجان با اشاره به جانفشانی های رزمندگان و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ما به حول قوه الهی و با همت وغیرت رزمندگان اسلام حتی یک وجب ازخاک پاک میهن اسلامیمان را از دست ندادیم.
جعفرزاده گفت : مردم ما در طول هشت سال دفاع مقدس درجنگ ارزشها و جنگ حق و باطل اراده انقلابی خود را نشان دادند.
وی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و لزوم بزرگداشت این هفته افزود: دفاع مقدس یکی از مهمترین سند های افتخار ملت ماست و بزرگداشت آن ارج نهادن به ارزشها و فداکاریهایی شهداء والامقام، ایثارگران، آزادگان، خانواده های معظم شهدا و همه کسانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس در جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش وازخود گذشتگی کرده اند.
در پایان مسئولین حاضر در جلسه برنامه های اجرایی اعم از نمایشگاه ها ،برگزاری همایش و دیگر برنامه های خود را ارائه نمودند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc