کد خبر : 31600
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1396 - 15:53

در محل دفتر امام جمعه برگزار گردید

برگزاری جلسه ی سیاست گذاری کنگره ملی سرداران و ۱۳۰۰ شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان در دفتر امام جمعه شهر فلاورجان

برگزاری جلسه ی سیاست گذاری کنگره ملی سرداران و ۱۳۰۰ شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان در دفتر امام جمعه شهر فلاورجان
امام جمعه شهر فلاورجان :ولایت فقیه ، حجاب و احترام به والدین از جمله مسائلی ایست که شهدا به آن تاکید داشتند ؛ پس بهتر است در اشاعه این فرهنگ در راستای کنگره کوشا باشیم.

جلسه ی سیاست گذاری کنگره ملی سرداران و ۱۳۰۰ شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان در دفتر امام جمعه شهر فلاورجان برگزارشد.

جلسه ی سیاست گذاری کنگره ملی سرداران و ۱۳۰۰ شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان حضور اقای  سرهنگ فتحیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان و
قاسم محمدی رییس ستاد کنگره ودیگرمسئولان اجرائی کنگره شهدا در محل دفتر امام جمعه شهرفلاورجان برگزار گردید.
درابتداسرهنگ فتحیان گزارش کوتاهی از عملکرد کنگره و کمیته های اجرایی و همچنین روند پیشرفت ساخت سوله محل اجلاسیه داد و  افزود: زمان شروع اجلاسیه کنگره روز ۵ اسفندماه میباشد که مصادف با روز شهرستان فلاورجان نیز هست وهمچنین در خصوص برنامهای افتتاحیه ، سخنرانان دعوت شده کشوری و برنامه هایی که در زمان اجلاسیه برگزار خواهد شد مطالبی را ایراد کرد.
فتحیان در ادامه افزود : قامت کنگره باید در سطح ملی مطرح شود از این رو مسئولین را برای مطرح کردن این امر ملی به میدان فرا خواند.
درادامه خانم دکتر رضایی  بااشاره به اقدامات انجام شده در معاونت نشر و پروندهای ۱۶سردار در حال نگارش از انتشار اولین ویژه نامه ای که با همکاری روابط عمومی کنگره در حال تدوین است خبر داد که بزودی این ویژه نامه چاپ خواهد شد.
در پایان حجت الاسلام و المسلمین قدوسی امام جمعه شهر فلاورجان ولایت فقیه ، حجاب و احترام به والدین  را از جمله مسائلی معرفی کرد که شهدا به آن تاکید داشتند وافزود؛  بهتر است با اشاعه این فرهنگها در راستای اجرای کنگره شهدا کوشا باشیم.
حجت السلام والمسلمین قدوسی ضمن تشکر از زحمات دوستان و مسئولین و اعضای شورای ستاد کنگره، از برگزاری دیدار های سازمان یافته با مراجع تقلید و سران کشوری و لشکری به پیشنهاد سرهنگ فتحیان، استقبال کردند و قول همکاری با اعضای ستاد کنگره را دادند.
وی افزود دیدار هایی با مسئولین استانی از جمله استاندار و آیت الله طباطبایی امام جمعه استان و ایت الله مظاهری خواهند داشت و سپس در معیت اقای موسوی لارگانی ریس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ دوم پاسدار فتحیان، اقای هدایت فرماندار شهرستان و اعضای شورای کنگره ملی سرداران و یک هزاروسیصد شهیدخط شکن شهرستان فلاورجان برای دیدار با علما و مراجع تقلید راهی شهر مقدس قم شوند. زیراکه علما قطعا خاطراتی از شهدا و شهرستان فلاورجان خواهند داشت وقطعا برکاتی به همراه خواهد داشت..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc