کد خبر : 32229
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396 - 13:20

شهرستان شهدای خط شکن

مراسم شهید آبروی محله به یاد بود سردار شهید نبی الله عسگریان+تصاویر

مراسم شهید آبروی محله به یاد بود سردار شهید نبی الله  عسگریان+تصاویر
سردار شهید نبی الله عسگریان  فرمانده گردان جند الله در دفاع مقدس بود که در خرداد ماه ۱۳۶۳  براثر شکنجه‌های فراوان دموکرات و کموله  در کردستان، دیوان دره روستای نرگسِله   به فیض شهادت نایل آمد

باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نوجوانان و جوانان در مسجد رضوان شهر زازران برگزار گردید.
مراسم شهید آبروی محله  یاد بود سردار شهید نبی الله علی عسگریان با حضور شهردار محترم ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر زازران و مسئولین و مدیران محترم شهرستان  و حضور خانواده های محترم شهدا، رزمندگان، همرزمان شهدا، مسئولین نظامی، ائمه ی جماعات و قشر هایی از مردم ولایت مدار در مسجد رضوان شهر زازران برگزار گردید.


این مراسم  با سخنرانی رئیسی  دبیر کنگره سرداران و ۱۳۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان  و خاطره گویی آقای حقیقی از همرزمان شهید از شهرستان نجف اباد درباره رشادت ها و فداکاری های  سردار شهید از دیگر برنامه های این یادواره بود .
آقای حقیقی  همرزم شهید در این مراسم با بیان اینکه  شهادت فیض عظمایی است که نصیب هر کسی نمی شود وخوشابه سعادت شهدا که توانستند به چنین فیضی نائل آیند. خطاب یه جوانان عنوان کرد: هیچ گاه نماز اول وقت را فراموش نکنید چرا که شهید همیشه به نماز اول مقید بود و افراد گردان را به ادای نماز جماعت تشویق می کرد .
وی ادامه داد : هم اکنون وضع جامعه به گونه ای است کمترین  لغزش باعث آسیب های زیادی می شود،و باید مراقب اعمال و رفتارمان باشیم .ودر استفاده از فضای مجازی هوشیار باشید زیرا کمین گاه شیطان می باشد.
سردار شهید نبی الله عسگریان  فرمانده گردان جند الله در دفاع مقدس بود که در خرداد ماه ۱۳۶۳  براثر شکنجه‌های فراوان دموکرات و کموله  در کردستان، دیوان دره روستای نرگسِله   به فیض شهادت نایل آمد
گفتنی است شهر زازران تعداد ۵۸ شهید در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کرده است

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc