کد خبر : 32244
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396 - 14:35

سخنگوی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت

نوزاد رها شده در بستر رودخانه زاینده رود(روستای هویه) تحویل بهزیستی شد

نوزاد رها شده  در  بستر رودخانه زاینده رود(روستای هویه) تحویل بهزیستی شد
محمدرضا عسگریان زاده  سخنگوی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: در خصوص پیدا شدن نوزادی در روستای هویه از توابع شهرستان فلاورجان اظهار کرد: این پسربچه شش ماهه در بستر رودخانه زاینده رود توسط مردم پیدا و با هماهنگی نیروی انتظامی تحویل بهزیستی شهرستان شد.

سخنگوی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: کودک رها شده در رودخانه زاینده رود معلولیت میکروسفال دارد.
محمدرضا عسگریان زاده  سخنگوی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در خصوص پیدا شدن نوزادی در روستای هویه از توابع شهرستان فلاورجان اظهار کرد: این پسربچه شش ماهه در بستر رودخانه زاینده رود توسط مردم پیدا و با هماهنگی نیروی انتظامی تحویل بهزیستی شهرستان شد.
وی با بیان اینکه این کودک دارای معلولیت میکروسفال است، افزود: کلانتری ۱۱ فلاورجان این کودک را سریعاً به بیمارستان امام خمینی شهرستان انتقال داده و کودک پس از معاینات بالینی به بهزیستی تحویل داده شد.
عسگریان زاده با اشاره به اینکه این کودک ساعت سه بعدازظهر با حکم دادگاه و هماهنگی بهزیستی استان به شیرخوارگاه نرجس منتقل شد، تصریح کرد: این کودک در حال حاضر در شیرخوارگاه نرجس اصفهان تحت مراقبت و نگهداری است.
وی با تاکید بر اینکه هیچ مورد گم شدن نوزاد به نیروی انتظامی شهرستان گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل وجود معلولیت در کودک به نظر می‌رسد این مورد ربطی به گم شدن ندارد و صرفاً یک نوع رها کردن کودک است.
منبع :ایمنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc