کد خبر : 33474
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1397 - 19:13

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان عنوان کرد

بیش از ۳۰ هزار نفر زائر به زیارت امامزادگان شهرستان فلاورجان مشرف شده اند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و اجرای طرح آرامش بهاری در جوار ۱۶ امامزاده عظیم الشان شهرستان فلاورجان از آغاز اجرای این طرح تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر زائر به زیارت امامزادگان شهرستان فلاورجان مشرف شده اند.

احمد آزادگی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اظهار داشت:۴۱ بقعه متبرکه در شهرستان فلاورجان وجود دارد که ۱۶ بقعه آن در سال ۹۷ میزبان طرح آرامش بهاری هستند.
وی در ادامه افزود: طرح آرامش بهاری زمینه ساز ترویج فرهنگ تربیت دینی در جامعه است و هدف از اجرای این طرح ایجاد فضای معنوی و رفاه برای استفاده زائران و مسافران جهت تشرف به بقاع متبرکه است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان عنوان کرد: خوشبختانه امسال با ارتقاء برنامه های فرهنگی و مذهبی در قالب طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان عظیم الشان شهرستان بیش از سی هزار نفر بار زائر به زیارت بقاع متبرکه این شهرستان مشرف شده اند و از برنامه های مختلف این طرح بهرمند شده اند.
احمد آزادگی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز بیشترین آمار حضور مردم در کنار بقاع متبرکه است، گفت: در راستای نشر معارف اسلام و اهل بیت(ع) در این ایام و در قالب طرح آرامش بهاری خیمه های معرفتی که شامل غرفه های قرآن بخوان جایزه بگیر، نقاشی، پاسخگویی به شبهات اعتقادی جوانان هستند در جوار بقاع متبرکه برپا شده اند که در این ایام به زائران و مسافران خدمات فرهنگی و مذهبی در این خیمه های معرفت ارائه می شود همچنین برنامه های دیگری نیز همچون برپایی نماز جماعت، پخش دعای ویژه تحویل سال و سفره هفت سین کنار ضریح های مطهر امامزادگان نیز در قالب این طرح اجرا شده است.
وی در ادامه خاطر نشان شد: این طرح با هدف خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی ،تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نشر معارف اسلامی ،باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی اجرا می شود.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه به اجرای ویژه برنامه تحویل سال در جوار بقاع متبرکه شهرستان اشاره کرد و گفت: در ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان نیز برنامه تحویل سال برگزار شد که دعای تحویل سال به همراه پخش مستقیم سخنان مقام معظم رهبری(دامت برکات) بخشی از برنامه های اصلی طرح آرامش بهاری در اولین ساعات سال ۹۷ بود که با استقبال مردم روبه رو شد و در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان نیز ۱۵ دیگ سمنو موقع سال تحویل طبخ و بین زائران و مسافران این امامزاده جلیل القدر توزیع شد.
احمد آزادگی در ادامه بیان کرد: طرح آرامش بهاری سال گذشته در ۸ امامزاده شهرستان فلاورجان برگزار شده بود که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و تدابیر اندیشیده شده که امسال این طرح در جوار حرم مطهر ۱۶ امامزاده جلیل القدر شهرستان در حال اجرا است.
وی افزود: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند امسال برای زائران و مسافران نوروزی در جوار بقاع متبرکه شهرستان همراه با برنامه‌های فرهنگی و هنری آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه نیز ادامه دارد.
رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه عنوان کرد: بازرسین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز از نحوه اجرای این طرح در بقاع متبرکه شهرستان بازدید کرده اند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc