کد خبر : 33478
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فروردین 1397 - 13:42

نماینده مردم فلاورجان : با ادامه کار تلگرام در ایران موافق نیستم

نماینده مردم فلاورجان :  با ادامه کار تلگرام در ایران موافق نیستم
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: با بودن و ادامه کار تلگرام در ایران موافق نیستم و درخواستم این است که اگر مسدود هم نمی شود، حداقل محدود شود.

سید ناصر موسوی لارگانی در رابطه با فیلتر تلگرام در ایران  گفت: درکشور ما و دنیا یک سری پیشرفتهایی در بحث شبکه های اجتماعی، تلگرام و برخی برنامه های دیگر وجود دارد، اما اگر بتوانیم چیزی همسطح با تلگرام بومی سازی کنیم که قدرت عملکرد آن را داشته باشد و یا حداقل اگر در آن سطح نیست به گونه ای باشد که مردم بتوانند کسب و کار و اشتغال مجازی خود را در آن ایجاد کنند و ادامه دهند خیلی بهتر از آن است که از ابزاری استفاده کنیم که سرور آن در اختیار ایران نیست.
نماینده مردم فلاورجان تصریح کرد: در حال حاضر به واسطه تلگرام اطلاعات شخصی همه مردم و مقامات ایران در اختیار کشورهای دیگر قرار می گیرد؛ به صورتی که برخی از کارشناسان نیز اعلام کرده اند که تلگرام از نظر امنیت سیاسی و اقتصادی در سطح پایینی قرار دارد.
وی افزود: برخی از مسئولین مسائلی را از طریق تلگرام و شبکه های اجتماعی منتشر می کنند و اگر قرار باشد این اطلاعات در اختیار کشورهای دیگر قرار بگیرد با مشکل جدی مواجه می شویم. بنابراین اگر برنامه ریزی های لازم در این زمینه صورت نگیرد و از آسیب های این امر جلوگیری نشود با تهدیدهای جدی مواجه می شویم.
موسوی لارگانی تأکید کرد: بنابراین من با بودن و ادامه کار تلگرام در ایران موافق نیستم و درخواستم این است که اگر مسدود هم نمی شود حداقل محدود شود. بیشتر مخاطبان تلگرام در آسیا و به ویژه ایران هستند و اگر قرار است این امر به امنیت ملی ما لطمه بزند باید جلوی آن گرفته شود.
انتهای پیام/ایمنا.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc