کد خبر : 34272
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 17:13

به مناسبت فرارسیدن هفته هلال احمر

پیام تبریک فرماندارشهرستان فلاورجان به مناسبت هفته هلال احمر

پیام تبریک فرماندارشهرستان فلاورجان به مناسبت هفته هلال احمر
فرماندار شهرستان فلاورجان در پیامی هفته هلال احمر را به رئیس جمعیت هلال احمر، کارکنان، جوانان و داوطلبان و فعالان این عرصه در شهرستان فلاورجان تبریک گفت.
اصغر هدایت  فرماندار شهرستان فلاورجان با صدور پیامی هفته هلال احمر را به مدیران، کارکنان، امدادگران و داوطلبان هلال احمر تبریک گفت.
متن پیام فرماندار بدین شرح می باشد.
جمعیت هلال احمر بزرگترین موسسه غیر دولتی و غیر انتفاعی در جمهوری اسلامی ایران است که همواره در جهت تحقق اهداف چهارگانه جمعیت، یعنی تأمین احترام انسانها،کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها، تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسانها تلاش مداوم داشته است.
اکنون بمناسبت گرامیداشت هفته هلال احمرضمن تشکر از تلاش و زحمات ارزشمند این مجموعه خدوم و ارزشمند در اجرای برنامه ها و فعالیت های امدادی و بشر دوستانه، اسکان مسافران در کولاک و سرما و نجات افراد در راه مانده و یاری مردم در تصادفات بین جاده ای ، جمع آوری کمک به آسیب دیدگان ، حضور در بحران ها و حضور موثر در ستاد بحران شهرستان فلاورجان وحوادث غیر مترقبه اعلام می دارم.
امید است این مجموعه کوشا، در پرتو توجهات حضرت حق در راه خدمت به نیازمندان و حادثه دیدگان و در تمامی مراحل زندگی موفق و موید باشند.
اصغر هدایت  فرماندار شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc