کد خبر : 37428
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 - 15:27

مدیراجرائی موکب شهر قهدریجان :

اعزام موکب قهدریجان به کربلای معلی/پذیرایی روزانه از۲۰۰۰زائر

اعزام موکب قهدریجان به کربلای معلی/پذیرایی روزانه از۲۰۰۰زائر
مدیراجرائی موکب شهر قهدریجان از اعزام ۴۰ نفر از خادمین موکب اربعین به عراق خبرداد.گفت: روزانه 2 هزار زائر در این موکب پذیرایی می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبداله رحمانی امروز در گفت‌وگو باخبرنگارنیوز فلاورجان با اشاره به اعزام موکب  شهر قهدریجان به کربلا اظهار کرد: این موکب برای سومین سال پاپی برای خدمت به زوار حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به شهر کربلا اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: کاروان موکب شهر قهدریجان به وسیله دو دستگاه تریلر، یک دستگاه کامیونت به همراه  ۴۰ خادم  افتخاری راهی کشور عراق شد.

 مدیراجرائی موکب شهر قهدریجان بیان کرد: این موکب در مکان سال گذشته خود درعمود۹۹۰ درمسیرنجف به کربلا اسکان پیدا می‌کندو به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات ارائه می‌دهد.

رحمانی بااشاره به اینکه موکب امام حسین علیه السلام شهر قهدریجان در مدیریت مواکب الحسینیه و العباسیه ثبت رسمی شده و کد خدمت رسانی دریافت نموده اظهارداشت :این موکب بعنوان تنها موکب از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فلاورجان برای خدمت به زائران اربعین حسینی در کشورعراق عمود۹۹۰ مستقرمی گردد

وی بااشاره به خدمات ویژه در سال گذشته افزود: این موکب توانست جزءموکبهای برتراستان اصفهان شناخته شود که برای سومین سال آمادگی پذیرایی از ۲۰۰۰ نفر در سه وعده غذایی و میان وعده‌هایی نظیر کیک ، کلوچه ، میوه وپخت نان تازه، انواع دمنوش وچای رادارد.

رحمانی افزود :خدمات این موکب از  از ۲۸ مهرماه تا ۸ آبانماه شامل اسکان زائران در۴چادر باظرفیت اسکان ۴۰۰نفردرشبانه روز و ایستگاههای فرهنگی ، پرسش و پاسخ مذهبی ،خدمات گمشدگان ،خیاطی ،واکس و پزشکی می باشد.

وی با قدردانی از کمک‌های چشمگیر مردم شهر قهدریجان و روستاهای اطراف اظهارداشت: این کمک‌ها شامل پتو و انواع خوراکی ، آرد ،انواع حبوبات، ظروف یکبار مصرف، سیب زمینی ،پیاز ،برنج و غیره در قالب چند دستگاه کامیون وتریلر در حال ارسال به کشورعراق است

وی درپایان ازهمشهریان خواست برای تماس و حل مشکلات خود در عراق با شماره موکب ۰۰۹۶۴۷۷۰۳۱۹۷۷۰۷ تماس حاصل نمایند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc