کد خبر : 38006
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آذر 1397 - 10:36

حوزه علم و فناوری به‌سوی کاربردی شدن قدم بردارد

حوزه علم و فناوری به‌سوی کاربردی شدن قدم بردارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان گفت: جامعه علمی پژوهشی این پیام را به‌خوبی درک کرده‌ که مسیر علمی کشور در حوزه علم و فناوری به‌سوی کاربردی شدن قدم بردارد.

شهلا روزبهانی عصر روز گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش اظهار کرد: هفته پژوهش بهانه‌ای برای قدردانی و پاسداشت زحمات پژوهشگران و استادان محقق در کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان بابیان اینکه اهداف علمی و فناوری کشور در حال بلوغ و تکامل است و هدف‌گذاری جامعه پژوهشی در این دهه رفع چالش‌های منطقه‌ای و ملی بر اساس نتایج تحقیقات دانشجویان در مقاطع تحصیلات تکمیلی است.

شهلا روزبهانی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با پشتوانه استادان مجرب و دانشجویانش این ظرفیت را دارد به یک سازمان حل مسئله تبدیل شود تا بتواند مشکلاتی که در جامعه اعم از مشکلات اقتصادی، زیست‌محیطی وجود دارد را برطرف کند.

در ادامه معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان بیان کرد: یکی از اهداف اصلی و اولویت‌های مهم دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره تبدیل ساختار دانشگاه از آموزش محوری به پژوهش محوری است.

زهرا رضایتمند بابیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان به‌عنوان مجموعه مهم علمی در حوزه علوم زیستی گام‌های مهمی در خصوص برطرف کردن چالش‌های ملی در حوزه علوم زیستی برداشته خاطرنشان کرد: در تمام حوزه‌های علمی همواره نیازمند انجام تحقیق و پژوهش هستیم.

در پایان این مراسم که با ارائه مقالات به‌صورت پوستر و سخنرانی همراه بود از پژوهشگر برتر این دانشگاه، منیره دودی قدردانی شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc