کد خبر : 39584
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فروردین 1398 - 21:41

واژگونی مینی بوس در زرین شهر ۱۹ مصدوم برجا گذاشت

واژگونی مینی بوس در زرین شهر ۱۹ مصدوم برجا گذاشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در مسیر پل غدیر به سمت زرین شهر خبر داد و گفت : در این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شدند.

منصور شیشه فروش روز دوشنبه زمان این حادثه را دقایق پیش در محور یادشده اعلام کرد و افزود: مصدومان حادثه با حضور به موقع چهار دستگاه آمبولانس اورژانس و سه دستگاه خودروی نجات امدادگران هلال احمر شهرستان های لنجان، فلاورجان و شهرکرد خیلی سریع به بیمارستان منتقل شدند.
به گفته وی علت حادثه از سوی پلیس در دست بررسی است.
به گزارش نیوز فلاورجان به نقل ایرنا، واژگونی خودروها در محورهای ارتباطی به ویژه در مناطق کویری کشور یکی از چالشهایی است که باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.
بر اساس آمار موجود، سالانه ۱۷ هزار نفر در اثر سوانح جاده ای به خصوص در جاده های کویری کشور جان خود را از دست می دهند و ۲۵۰ هزار نفر نیز مصدوم می شوند.
۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۲۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد، همچنین حدود ۴۷ هزار و ۲۶۳ کیلومتر مربع از مساحت ایران در زمره بیابان و کویر به ویژه در مرکز کشور قرار می‌ گیرد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ و ۲۹ کیلومتر آزاد راه است.
زرین شهرمرکز شهرستان لنجان با جمعیت بالغ بر ۲۵۵ هزار نفر در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc